08:00

Przysłowia.

Dziś przychodzę do was z tagiem zapożyczonym z bloga Agnieszki, znanej i lubianej blogerki książkowej, którą możecie podziwiać na jej blogu Książka od kuchni.





Apetyt rośnie w miarę jedzenia – książka jednotomowa, której kontynuację chętnie bym przeczytała.Z wielką chęcią przeczytałabym kontynuację książki Oddam Ci słońce tam zakończenie było takie zostawiające otwartą furtkę, a głównego bohatera pokochałam za... właściwie za wszystko więc miło byłoby do niego wrócić.
Moja opinia o książce TUTAJ

Co za dużo to nie zdrowo – kontynuacja, która była gorsza od pierwszej części.Taką książką była dla mnie Lato koloru turkusu. Książka dłużyła się niemiłosiernie, uważam, że wszystkie wątki powinny być zamknięte w jednym tomie.
Moja opinia TUTAJ

Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki – książka, którą mogę czytać wielokrotnie.
Taką książką jest Milion małych kawałków książka poruszająca ważny temat, prawdziwa i dająca nadzieję.
Moja opinie TUTAJ

Stary, ale jary – ulubiona książka z dzieciństwa.Moja ulubiona książka z dzieciństwa to Dzieci Warszawy była to również pozycja, od której zaczęła się moja przygoda z czytaniem.

Nie taki diabeł straszny, jak go malują – książka, która pozytywnie mnie zaskoczyła.Pan Wilk i kobiety nie spodziewałam się po tej książce takich emocji.
Moja opinia TUTAJ

Nie chwal dnia, przed zachodem słońca – książka, która rozczarowała mnie zakończeniem.
Nic nie przychodzi mi do głowy :O 

Wyśpisz się po śmierci – książka, w którą tak się wciągnęłam, że mogłabym zarwać przy niej nockę.Żar prawdy ta książka ma w sobie takie coś, co nie pozwala Ci opuścić jej świata.
Moja opinia TUTAJ

Mowa jest srebrem, milczenie złotem – książka z najlepszymi dialogami.Zaplątani i mój szalony i kochany Drew.
Recenzje możecie przeczytać TUTAJ

Raz na wozie, raz pod wozem – książka, która miała dużo zwrotów akcji.Pod podłogą tutaj ciągle coś się działo, nie było mowy o nudzie!
Zapraszam po więcej TUTAJ

Pierwsze koty za płoty – książka, przez której początek nie mogłam przebrnąć.To była Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie. Książka piękna i przerosła moje oczekiwania, ale początek nie wciągał.
Więcej TUTAJ

Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu – książka, którą zna prawie każdy.Myślę, że to może być  Zanim się pojawiłeś książka odniosła sukces i ostatnio o niej głośno. Nie dziwię się, bo jest warta czytania.
Więcej TUTAJ

Co ma wisieć, nie utonie – książka, której zakończenie przewidziałam, będąc w trakcie czytania.Układ to jest książka, której zakończenie możemy przewidzieć już po pierwszym rozdziale. Jednak nie przeszkadzało mi to się w niej zakochać. :)
Więcej TUTAJ

Od przybytku głowa nie boli – ulubiona powieść licząca ponad 400 stron.To będzie Morderstwo i cała reszta. Książka ta to pokaźne tomiszcze, ale czyta się ją niemalże jednym tchem.
Moja opinie TUTAJ

Wszystko co dobre szybko się kończy – ulubiona książka licząca mniej niż 200 stron.To bez wątpienia Oskar i Pani róża i tu chyba nie trzeba nic wyjaśniać. Książka jest piękna, bolesna i prawdziwa...

Być kulą u nogi – książka, w której występuje trójkąt miłosny.Do głowy przychodzi mi Amber choć książka nie zyskała mojej dużej sympatii.
Więcej TUTAJ

Jedna jaskółka wiosny nie czyni – autor, którego każda książka mi się podobała.Jak na razie to takim autorem jest Carlos Ruiz Zafón

Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby – bohater, który czuje się niekomfortowo w sytuacji, której się znalazł.
Chyba Gavin, mógł się tak czuć w zaistniałej sytuacji, w książce Collide. Znalazł się pomiędzy młotem a kowadłem i nie wątpię, że trudno było mu się w tym odnaleźć.

Co nas nie zabije to nas wzmocni – bohater, który pod wpływem wielu czynników dorośleje.

Chyba takim bohaterem może być Josh Bennett z książki Morze spokoju. Ten chłopak naprawdę wiele przeszedł i należą się mu brawa za to kim się stał. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger