04:00

"Zaplątani" Emma Chase

Okładka książki ZaplątaniZaplątani
Autor: Emma Chase
Tytuł oryginalny: Tangled
Wydawnictwo: Fillia
Data wydania: 4.marca.2015 
Liczna stron: 380
Gatunek: Komedia romantyczna
Ocena: 5/5











Wszystko już było wcześniej. Gorący i burzliwy romans? BYŁ!  Romans na linii szef pracownica? BYŁ! Komedia jakich mało? BYŁA! Jednak to wszystko w połączeniu, daje nam niespotykany i oryginalny tekst. Gwarantuje wam, ze po przeczytaniu będziecie "Zaplątani" !



Drew Evans jest mężczyzną, który nie da się usidlić. Typowy macho, co wieczór z inną i nigdy dwa razy z tą samą kobietą. Niestety poznaje Katherine, która jest nową pracownicą w jego biurze. Mówią, że przeciwieństwa się przyciągają. Ja powiem, że w tym wypadku "trafiła kosa na kamień". Kate nie da sobie "w kaszę dmuchać", jest równie arogancka, silna i niezależna jak Drew... co wyniknie z tak nietuzinkowego połączenia?




Emma Chase stworzyła intrygująca historie dwojga ludzi, którą ciężko jest nazwać romansem. Historia może i jest przewidywalna, ale przy tym jest też wciągająca i nietuzinkowa. Autorka postawiła na narracje pierwszoosobową, podmiotem mówiącym jest Drew, który zwraca się bezpośrednio do czytelnika. Nie często spotyka się taką narracje, ten zabieg sprawia, że czujemy się jakby bohater siedział na przeciwko nas i opowiadał nam swoją historie. Dla mnie ten sposób był ogromnym plusem, stawia to książkę w innym świetle i pozwala, nie tyle wczuć się w postać, co z nią zaprzyjaźnić.



Jest to romans więc nie spodziewajmy się po nim niczego innego. Autorka powiela znany schemat... ale jej styl i lekkość pióra sprawia, ze nie możemy się oderwać od książki. Z każdą kartką zastanawiamy się co też jeszcze wymyśli Drew. Nie sposób się nudzić z tym panem.
Emma Chase w dużej mierze postawiła na humor. "Zaplatani" owocują w dwuznaczne dialogi, ciekawe sformułowania i wiele niecodziennych sytuacji. Nie wiemy czym zostaniemy potraktowani na kolejnej stronie. Muszą przyznać, że książki nie da się przeczytać jednym tchem, jest to niewykonalne... ponieważ musimy robić przerwy na niekontrolowane wybuchy śmiechu (dobra rada, nie czytać w miejscach publicznych, otoczenie tego nie zrozumie :D ).


Kate, choć nie możemy jej poznać dogłębnie, gdyż cała książka jest pisana z perspektywy Drew, jest kobietą silną i zdeterminowaną.Takie bohaterki lubię, nie przepadam za kobietami niezdarnymi i naiwnymi.
"Zaplątani" to książka, która nie kryje drugiego dna nie zmusza do myślenia. Nie wymagajmy zbyt wiele od komedii romantycznej. Ten gatunek ma być śmieszny i romantyczny i taki bez wątpienia jest, dla mnie wystarczy. 



Reasumując "Zaplątani" to romantyczna, pełna humoru przygoda dwojga ludzi.  Bardzo żałują, ze nie poznałam się z ta książką wcześniej. Nie mogę teraz postąpić inaczej jak tylko zabrać się za drugą część serii, czyli "Zakręconych" 

SERIA TANGLED  
Zaplątani / Zakręceni / Zniewoleni / Związani

40 komentarzy:

  1. Moje zdanie na temat tej książki z pewnością już znasz :) Jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie aż tak nie zachwyciła, ale wynika to z tego, że nie podchodzą mi tego typu książki. Humor mi się podobał.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jak czytam o kobieciarzach, to mam ich po dziurki w nosie, bo tacy są sztampowi w powieściach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się, jednak w tej książce, narracja jest tak poprowadzona, z pewne powielane schematy, nie rażą w oczy ;).
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Tyle już słyszałam o tej książce, a nadal nie jestem do niej przekonania. Po prostu nie wiem, czy to jest jakieś uprzedzenie, bo jako tako romanse lubię, ale nie stanowi ona mój "must have". :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się długo zastanawiałam nad czytaniem tej książki. Jednak nie żałuję, że się zdecydowałam.

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że to dobra książka na smutny dzień. Ale nie obowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zaplątani" są od dawna na mojej liście do kupienia. Dawno nie myślałam o tej powieści, jakoś wypadła mi z głowy przy robieniu zakupów książkowych, ale Twoja recenzja przypomniała mi dlaczego tak bardzo chcę mieć tą książkę, więc muszę kupić jak najszybciej. :) Pozdrawiam! :)

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz takie klimaty, to czytaj, może Ci się spodoba ;)

      Usuń
  7. Nie, na pewno nie przeczytam! Nie moje klimaty, a poza oglądałam już mnóstwo filmów, w których kobieta z mężczyzną zamieniają się miejscami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu uwielbiam tą książkę:)!!! Swiat z perspektywy faceta przedstawiony przez Drew-rewelacja! Druga część już nie jest taka komiczna ale też fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się druga część słabsza, ale w czwartej wrócimy do Drew, wiec będzie śmiesznie ;)

      Usuń
  9. Czytałam już o tej książce i mam ją w planach. Czuję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki jeszcze nie czytałam, w prawdzie w pewnym momencie pojawiała się na niemal każdym blogu, ale jakoś nigdy mnie nie ciekawiła, ale teraz chętnie bym ją przeczytała, żeby przekonać się, co takiego jest w tej książce, że zrobiła na Tobie takie wrażenie;)

    Książkoholiczka94

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jedno dobre słyszałam o tej książce!
    Jestem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę serie.Czekam niecierpliwie na 4 część i już nie mogę się doczekać :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu się zgadzamy! :) Książka świetna, przeczytałam już wszystkie trzy części. Nie mogę zrobić nic innego, jak tylko serdecznie polecić. Uwielbiam styl pisania autorki i jej historie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są rewelacyjne, pozostaje nam czekać na kolejną część ;)

      Usuń
  14. Jeszcze nie czytałam, ale skoro tak polecasz, to książka musi być naprawdę godna uwagi. Chwilowo mam jednak trochę przesyt romansów, więc chwilę będę musiała odczekać, by zacząć czytać "Zaplątanych". Ale bardzo mnie do nich zachęciłaś i na pewno kiedyś po ten tytuł sięgnę. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och będę wpatrywał Twojej recenzji, jeżeli uda Ci się przeczytać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Miałam kiedyś ochotę na tę książkę, potem mi przeszło, ale ty znowu sprawiłaś, ze muszę mieć tę książkę!

    Pozdrawiam,
    Książkomania

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle wspaniałych książek, a tak mało czasu na czytanie.. i jak tu żyć :D
    Świetna recenzja i z pewnością muszę przeczytać. Nie ma innej możliwości.
    Pozdrawiam!

    http://skrytaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę boję się tej schematyczności, ale lubię śmiać się przy książce, więc zaryzykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka podobno świetna i kiedyś na pewno po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko się zgodzić z twoimi słowami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja książkę mam u siebie od czasu premiery i wciąż nie mogę się za nią zabrać, bo obawiam się, że mnie rozczaruje ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam wiele dobrego o tej serii. Też chce być zaplątana, a potem zakręcona... zamotana i zaczytana też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam zbytnio za romansami, jednak kiedyś może się przekonam ;)
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    recenzjekawoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początku nie byłam przekonana do tej serii, ale... jakoś po kilku recenzjach dałam się przekonać. Także bardzo chętnie przeczytam :)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam wiele dobrych komentarzy o tej serii, zwłaszcza o pierwszej części. Jest podobno najciekawsza i najzabawniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam komedie romantyczne :) sama nie wiem jak mogłam ją przeoczyć....muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger