09:00

Kilka zdjęć.


Witam was serdecznie. Jak zapewne już wiecie, odpoczywam sobie teraz nad naszym polskim morzem, a posty publikują się samoistnie... ach żyć nie umierać :)
Dziś przygotowałam dla was post, w którym znajdziecie kilka zdjęć mojego wykonania. Fotograf ze mnie zawsze był kiepski, ale spodobała mi się taka forma zabawy :)







Moją recenzję znajdziecie TUTAJ.






Moją recenzję znajdziecie TUTAJ.




Moją recenzje znajdziecie TUTAJ.




Moją recenzję znajdziecie TUTAJ.




Moją recenzję znajdziecie TUTAJ.





Moją recenzję znajdziecie TUTAJ.



Moją recenzję znajdziecie TUTAJ.





Czy jest tutaj jakieś zdjęcie, które wyjątkowo wam się spodobało.
Co myślicie o częstszym dodawaniu takich zdjęć?

Ps. Przypominam, że w każdej chwili można się zgłosić do trwającego wyzwania! Warto! Na zakończenie przewidziane nagrody!

Wyzwanie znajdziecie TUTAJ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger