09:00

WYNIKI KONKURSÓW URODZINOWYCH!

Przedstawiam wam wyniki trzech pierwszych konkursów urodzinowych.
Dziękuję was wszystkim za udział i proszę o cierpliwość i wyrozumiałość w kwestii wysyłania nagród.
Nagrody do osób, które wygrały dziś postaram się wysłać do końca miesiąca, ponieważ później wyjeżdżam. Jednak nie chce wam zbyt wiele obiecać, bo naprawdę mam ostatnio wiele na głowie, zebrałam się na odwagę i postanowiłam zdać prawo jazdy, do tego mam też dom i dzieci (i męża:)) na głowie, no i chcę wysłać nagrody listami poleconymi, aby nie zaginęły na poczcie, a to też jest koszt. Dlatego też zastrzegłam sobie w regulaminie dłuższy termin na wysłanie nagrody. Mam nadzieję, że każdy z regulaminem się zapoznał?





Wyniki pierwszego konkursu!
Książkę Martyny Senator otrzymuje numer:


32



 Konkurs i pełną listę uczestników znajdziecie TUTAJ.




W drugim konkursie, w którym do wygrania była książka Jak najdalej stąd wygrywa numer



10



Szczegóły konkursu i pełną listę uczestników znajdziecie TUTAJ.
 Wyniki konkursu numer trzy, w którym do wygrania była książka  Rozum kontra serce.
Wygrywa numer:

25




Szczegóły konkursu i listę uczestników możecie znaleźć TUTAJ.  



 Zwycięzców proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres mailowy Justyna929@vp.pl
W tytule maila proszę wpisać tytuł wygranej książki.

Gratuluję! I przypominam o nadal trwających konkursach, które znajdziecie:

Kochani dlaczego się poddaliście? 

 20 odsłon zachłannej młodości.

Szukając szczęścia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger