10:38

Konkurs urodzinowy #1


Witam! Tylko raz w życiu obchodzi się pierwsze urodziny. Te blogowe wprawdzie wypadają za kilka dni, ale ja postanowiłam już dziś zacząć świętować. Z tego tytułu przygotowałam dla was konkurs. Do wygrania książka Ósmy kolor tęczy.



Przy okazji przypominam moją recenzję -> TUTAJ

Konkurs trwa od dnia dzisiejszego tj. 1.06.2016 r. do 15.06.2016 r.
  •  Nie musicie obserwować bloga, ale będzie mi bardzo miło jeżeli to zrobicie.
  • Nie musicie mnie również lubić na facebooku, ale nie pogardzę lajkiem. :)
  • Musicie za to udostępnić informację o tym konkursie.
  • Zachęcam do polubienia wydawnictwa VIDEOGRAF
  • Zachęcam do polubienia strony autorki książki Martyna Senator
  • Zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania. 





1. Organizatorem konkursów jest profil Książko miłości moja.
  • Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Videograf.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany w poście.
3. Sponsorem nagrody jest Organizator.
4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator strony książko, miłości moja.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział wszyscy, jednak Anonimowi uczestnicy proszeni są o podpisanie się imieniem i nazwiskiem.
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Odpowiedzi udzielamy w komentarzu pod postem konkursowym na blogu Książko, miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 3 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.
  •         Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie danych podanych przez Zwycięzcę.
10. Wygrana zostanie wysłana w ciągu dwóch  miesięcy, od otrzymania adresu zwycięzcy.

  • wysyłam listem poleconym, aby nie zaginęło na poczcie, a to z kolei jest koszt. Mogę wysłać szybciej zwykłym listem, na życzenie i odpowiedzialność zwycięzcy.
11.Nie odpowiadam, za przesyłki zaginione na poczcie.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.
13. Udział w konkursie stanowi automatyczną akceptację powyższego Regulaminu.


Baner do udostępnienia:







Zapraszam do polubienia mnie na portalach społecznościowych. 




ANONIMOWI UCZESTNICY PODPISUJĄ SIĘ IMIENIEM I NAZWISKIEM, ABYM MOGŁA WAS POTEM ZNALEŹĆ. NIEPRAWIDŁOWE ZGŁOSZENIA NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger