08:30

Polecajka blogowa #5





Zapraszam was na blogową polecajkę.
Polecam blogi, które znam, uwielbiam i cenię. Jednak mogę również polecić blogi, które dopiero poznaje. Jeżeli chcecie się znaleźć w polecajce to możecie się zgłosić do mnie na maila Justyna929@vp.p





Adrianna o sobie:

Szczęśliwie zakochana dwudziestotrzylatka na co dzień pasjonująca się literaturą postanowiła założyć bloga o książkach.


Mój ulubiony gatunek to oczywiście literatura obyczajowa,szczególnie ta pisana z myślą o kobietach, jednakże typowych romansów szczerze nie cierpię. Moją drugą miłością są kryminały i to właśnie je czytam najczęściej :-) Książki historyczne i dokumentalne to pozycje, po które również chętnie sięgam. Nie lubię fantasy  (choć "Grę o tron" kocham), a także science fiction.*


A ja powiem, że na blog Ady trafiłam zupełnie przez przypadek, jednak los chciał, abym została tam na dłużej, od razu zauroczyłam się jej zdjęciami i stylem pisania. Ostatnio Ady było mniej w blogosferze, ale widzę, że już wróciła pełną parą i ponownie zaczyna tworzyć. Koniecznie wpadnijcie do niej i zobaczcie, co ma wam do zaoferowania.







Malinka o sobie:
Mam na imię Iza, w grudniu (po południu;) skończyłam 26 lat. Jestem szczęśliwą „posiadaczką” 33 letniego męża Arka i prawie 10-cio miesięcznej córeczki Marysi, która ów zwana jest Malinką Jesteśmy szczęśliwą rodziną, a przynajmniej tak mi się wydaje Od urodzenia mieszkam w woj. Lubelskim jakieś 17 km od Lublina, po ślubie przeniosłam się jedynie o 7 km dalej od rodzinnego domu. Od maja 2015 mamy swój dom, który skrzętnie stawialiśmy po ślubie prawie od podstaw za wszystkie oszczędności jakie udało nam się zdobyć, zajęło nam to 3 lata, ale się udało, mamy swoją przestrzeń. **

Cóż jeszcze mogę dodać, uwielbiam wchodzić na blog Izy, znajdziecie tam wiele ciekawych tekstów, nie tylko na temat książek, ale też kosmetyków, biżuterii, czy akcesoriów dla dzieci. Warto odwiedzić tę bolgerkę, myślę, że i wam przypadnie do gustu jej styl pisania i będziecie chcieli zostać u niej na dłużej, jak ja.






Ola o sobie:
Jak sama nazwa wskazuje, na tym terenie włada Książkomaniaczka. Obecna władczyni nosi dumnie imię Aleksandra. Ma 19 wiosen i podejmuje naukę w słynnym Technikum Informatycznym (obecnie na 3 roku). Głowa państwa nie cierpi zimna, a więc na terytorium Imperium panują tylko dwie pory roku: wiosna i lato. Mimo tak dumnej i poważnej funkcji, jaką pełni w swoim Imperium, na jej licu zawsze gości uśmiech, a sprawy swojej ziemi rozwiązuje z nienagannym optymizmem.
Imperatorka na swym terytorium pozwoliła poruszać tematy tylko książkowe, okołoksiążkowe i muzyczne. Czasem przyjmuje wyjątki, ale bardzo rzadko. ***

A ja powiem tylko tyle, że bloga Oli odwiedzam niemal od samego początku mojej przygody z blogowaniem. Niedawno, dzięki niezawodnej grupie blogerów poznałam Olę osobiście. Jest to dziewczyna niezwykle miła i pełna humoru, myślę, że powinniście zajrzeć na jej bloga, ponieważ z jej postów również bije szczerość i miłość do książek.






Em o sobie:
Co mogę o sobie napisać! Kocham życie! To jest pewne, a pomiędzy kochaniem życia również kocham książki. Książki to moja siła napędowa do działania. Treść przenosi mnie w nieznane zakamarki mojej szalonej wyobraźni... Szalona, dziwna młoda  kobieta o wiecznie tańczących myślach! Taka jest EM. Wczytaj się w moje opinie, a między wierszami odnajdziesz kawałek mnie...

Powiem wam, że zupełnie nie pamiętam, jak trafiłam na tego bloga, wiem tylko, ze z wielką przyjemnością czytam recenzje Em, jej styl jest lekki niewymuszony, a w każdej recenzji jest wiele szczerości. Uważam, że jest to blog jak najbardziej godny polecenia, prowadzony z pasją i miłością do książek. Zaglądajcie do Em i rozgośćcie się u niej na dobre!****

* Tekst i grafika z bloga Tajemnicze książki
** Tekst i grafika z bloga Dziewczynka jak malinka 
*** Tekst i grafika z bloga Imperium Ksiązkomaniaczki 
**** Tekst i grafika z bloga Książkowa czarno - biała Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger