08:00

LBA czyli trochę o mnie.

Dziś przychodzę do was z LBA, do którego zostałam nominowana przez Łukasza z bloga Świat fantasy.
Zapraszam na pytania.


  Jak wygląda Twój pokój? Opisz w kilku zdaniach 
Hmmm, ale który pokój? Bo swojego to nie mam od lat :D  
 
 Jaka jest najlepsza książka, jaką w tym roku przeczytałaś/przeczytałeś? 
Rok się jeszcze nie skończył, a najlepsze książki mogą mieć jeszcze swoją premierę. Jednak tymczasowo najlepszą książką przeczytaną w tym roku, jest Żar prawdy.

  Od jak dawna prowadzisz blog? 
Dopiero od roku, ale wierzę, że szybko was nie zostawię :)

  Co uważasz za swoje największe osiągnięcie w życiu lub w sferze  blogosfery? 
W życiu mam jedno osiągnięcie — rodzinę, która dzieli się na trzy odnogi —dwie cudowne córki i kochający mąż. :)

 Otrzymujesz kupon na kupno 10 książek. Jakie to by były tytuły? 
 Zakupiłabym całą serię Rosemary Beach, bo czytałam pożyczone, a są to książki, które CHCĘ mieć swojej półce, a zawsze są inne książki do kupienia.

  Bardziej lubisz filmy i komiksy Marvela czy DC i dlaczego? 
Niestety w tej kwestii nie mam wyrobionego własnego zdania, ponieważ nie są to do końca moje zainteresowania:) 

  Jaka książka leży najbliżej Ciebie? 
Idealna, bo właśnie szlifuję jej recenzję, którą pokażę wam może jutro? 

  Jaki jest Twój ulubiony zespół? Podaj proszę kilka utworów w ich wykonaniu, które sobie cenisz najbardziej.  
Mam kilka ulubionych zespołów. Jednak sentymentem darzę konkretne piosenki np:
Numb w wykonaniu Linkin Park, utwór ten jest mi bliski od kilku lat i przywodzi na myśl miłe wspomnienia.
Uwielbiam też Patience od Guns N'Roses z tą piosenką wiąże się jeszcze więcej miłych wspomnień i ciekawych przygód. Audsajder zespołu Dżem, to piosenka, którą poznałam daaawno, a może nawet dawniej, uwielbiam ją i to właśnie ona zaszczepiła we mnie miłość do tego zespołu (no dobra, tata również przyczynił się do tej miłości ;) ). A na zakończenie powiem wam o zespole, którego piosenki męczę ostatnio nałogowo... mowa o Avenged Sevenfold, poznałam ich przypadkiem przez znajomości facebookowe i całkowicie przepadłam, a moja ulubiona to:


  Do jakiego ze światów fantasy chciałabyś/chciałbyś się przenieść i dlaczego? 


Do Hogwartu, bynajmniej nie po to, aby poznać Harrego i Rona, ale chciałabym zwiedzić ten magiczny świat, mało tego! Chciałabym w nie zamieszkać i móc używać zaklęcia Accio  herbata, kiedy czytam książkę i nie chce mi się ruszyć po kubek. ;)

  Masz już za sobą wyjazd wakacyjny? Jeśli tak, to opisz gdzie byłeś/byłaś. Jeśli nie, to napisz gdzie planujesz pojechać. 

W tym roku zwiedziłam nasze kochane polskie morze, uwielbiam plaże słońce piasek... i szlaki obrony wybrzeża, takie moje małe zainteresowanie wojną, o którym nie mówię zbyt często :) Rzecz jasna uwielbiam też leżeć na plaży i odpoczywać, ale najlepiej bawiłam się na fortach! 
Fort IV Zachodni w Świnoujściu



  Z jakim bohaterem książkowym ostatnio utożsamiałaś/utożsamiałeś się
Naprawdę rzadko utożsamiam się z bohaterami książkowymi, raczej odbieram historie, jako opowieści dobrych znajomych.  Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się, aby bohaterka książkowa, była jakimś odzwierciedleniem mnie, ale najlepiej mogłabym się dogadać z Magdą z Bezczelnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger