08:00

Czy lubicie twórczość Colleen Hoover?

Jak z pewnością już wiecie Colleen Hoover jest jedną z moich ulubionych autorek książek z gatunku New Adult. Ta kobieta jak nikt inny potrafi pisać o emocjach w sposób prosty, aczkolwiek ujmujący. Dziś chciałam  was zapytać, czy znacie i lubicie, twórczość wyżej wspomnianej autorki? Jeżeli jeszcze jej nie znacie, to spróbuję was przekonać cytatami z książek tejże pani i muzyką jaka pojawia się w jednej z jej powieści.






-Zakochiwać się.Szukałeś słowa mocniejszego od "lubić", ale słabszego od "kochać".Oto ono.
Śmieje się raz jeszcze, ale tym razem z ulgą.Obejmuje mnie i całuje.
-Zakochuje się w tobie, Sky-szepcze tuż przy moich ustach.-Strasznie się zakochuje.
                                                     Hopeless





 Im bardziej płaczę, tym słabsza się staję. Nie jestem już niczym więcej jak naczyniem na łzy, które nie przestają płynąć.
                                                                         Hopeless


 Im in trouble to jedna piosenka z książki Maybe Someday, która mnie zachwyciła, złapała ze serce i rozczuliła. Moment w którym została stworzona i zagrana, był najlepszym momentem z całej książki. 


W angielskim alfabecie jest tylko dwadzieścia sześć liter. Można by pomyśleć, że z tyloma literami niewiele można zrobić. Można by pomyśleć, że kiedy wymiesza się je i połączy w słowa, mogą one wywołać tylko ograniczoną liczbę uczuć. A jednak tych uczuć może być nieskończenie wiele i ta piosenka jest dowodem na to. Nigdy nie zrozumiem, w jaki sposób kilka prostych słów połączonych ze sobą może kogoś zmienić, a jednak ten utwór i jego słowa całkowicie mnie odmieniają. Czuję się tak, jakby "może kiedyś" zamieniło się we "właśnie teraz".
                                                                                      Maybe Someday




- Jest takie powiedzenie: kiedy życie daje ci cytryny...
- Zrób z nich lemoniadę - kończę za niego.
Kapitan patrzy na mnie i kręci głową.
- W mojej wersji brzmi ono nieco inaczej. Kiedy życie daje ci cytryny, upewnij się, że wiesz, w czyje oczy wycisnąć z nich sok.

                                                        Ugly Love  




Wole kochać cię, gdy jesteś na dnie, niż pogardzać tobą, gdy jesteś na szczycie.
                                                                Never Never 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger