08:00

Książko, miłości moja... na wakacjach!

Kochani, chciałam wam powiedzieć, że od dziś (no dobra od wczoraj) przebywam na urlopie. Dlatego też wasze blogi będę odwiedzać dopiero, jak wrócę ze słodkiego lenistwa, jednak nie martwcie się, przez ten czas jak mnie nie będzie, będą publikowały się. Lekkie, ale też będą jakieś recenzje.
Wszystkie osoby, które wygrały w konkursach, w drugiej połowie czerwca. Swoje nagrody otrzymają, jak wrócę z urlopu, ponieważ teraz nie byłam w stanie zorganizować tego fizycznie.

Na dzisiaj to chyba wszystko, odwiedzajcie bloga, jak mnie nie będzie. Zostawiajcie linki do siebie, abym bez trudu mogła was znaleźć i życzcie mi dobrej pogody, bo nad naszym polskim morzem różnie bywa!



Miłego dnia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger