08:00

Podsumowanie wyzwania ,,czytam ile chcę"

Nie wiem jak wam, ale mnie czerwiec upłyną pod znakiem książki. Był to gorący miesiąc i wcale nie mam na myśli tylko panujących upałów na zewnątrz, w ciągu tego jednego miesiąca przeczytałam więcej książek, niż w poprzednich. A jak było u was? Zobaczmy!







  1. Roberta Raj  20 książek
  2. Monika z A to ci wynalazek  3 książki
  3. Izabela Love 5 książek
  4. Justyśka 4 książki
  5. Susan Kelley 8 książek
  6. Paulina Matusiak 14 książek
  7. Joanna Maziarka 0? Albo zapomniała o linkach :)
  8. Nowe Horyzonty 9 książek
  9. Gabriela 2 książki
  10. Imperium Książkomaniaczki 20 książek
  11. Oliwia Dzierżyńska 2 książki
  12. Magdalena Mielcarz 5 książek
  13. Matka Puchatka 25 książek
  14. Daria skiba 19 książek
  15. Marta P 19 książek
  16. Martucha 21 książek
  17. Grażyna Wróbel 11 książek
  18. Angelika 2 książki
  19. Cynka 2 książki
  20. Damian Kortyka 6 książek
  21. Maria Kasperczak 6 książek
  22. Emily Blanchard  0
  23. Poligon domowy 15 książek
  24. Królewskie recenzje 8 książek
  25. Layla A 9 książek 

 Widzę, że niektórzy naprawdę biegną z czytaniem mocno na przedzie. Jednak powiem wam coś! Wszyscy jesteśmy wygrani, bo czytamy!
Informuję również, że w dalszym ciągu można się zgłaszać do wyzwania. TUTAJ.Brane będą pod uwagę wszystkie książki przeczytane i zrecenzowane od 20-tego maja.
Tylko pamiętajcie o linkach! Bo ja nie mam czasu chodzić po waszych blogach i szukać recenzji :)
Miłego, słonecznego i zaczytanego dnia życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger