07:00

Trochę luzu...

Dziś przychodzę do was z tagiem do którego nominowała mnie Grażyna z bloga Czytaninka.
Bardzo serdecznie dziękuję za nominację.




1. Czy w dzieciństwie obowiązkowo czytałaś wszystkie lektury, czy zdarzało Ci się sięgać po ściągi? 
Nie pamiętam :D Wiem, że w gimnazjum i liceum czytałam wszystkie lektury... jednak całkowicie nie pamiętam lektur ze szkoły podstawowej. Może ich nie czytałam? :)

2. Ekranizacji, której książki, chciałabyś się doczekać?
Na wielkim ekranie chciałabym zobaczyć trylogię Dotyk Julii, choć znając swoje wymagania, pewnie nie zachwyciłaby mnie ekranizacja tej książki :)

3. Dzień, który zmienił Twoje życie - czy był taki? 
Tak nawet dwa takie dni, pierwszy był w sierpniu niemalże pięć lat temu, a drugi w lipcu niespełna dwa lata w tył, są to dni urodzin moich córek, to zmieniło w moim życiu WSZYSTKO.

4. Do którego zwierzęcia mogłabyś się upodobnić? 
Trudne pytanie. Mnie tam jest dobrze w człowieczej skórze :)

5. Czy wyobrażasz sobie, że kiedykolwiek mogłabyś zrezygnować z prowadzenia bloga?
Na dzisiaj nie wyobrażam sobie tego, jednak nigdy nic nie wiadomo. Może jak wrócę do pracy nie będę potrafiła pogodzić blogowania z innymi zobowiązaniami.

6. Wyobraź sobie, że znasz kogoś już dobre 10 lat i nagle ten ktoś sprawia, że Twoje zaufanie do niego z dnia na dzień się wypala. Co robisz?
Trudno mi odpowiedzieć na takie pytanie, nigdy nie znalazłam się w podobnej sytuacji...

7. Chciałabyś, aby kiedyś w przyszłości, ktoś napisał o Tobie książkę?
Nieeee lepiej nie! :D

8. W jaki sposób wybierałaś nazwę dla swojego bloga? 
To była całkowicie spontaniczna decyzja. Skąd wzięło się książki, miłości moja? Nie wiem do końca chyba od Litwo ojczyzno moja :) 

9. Książka, która wywołała w Tobie wulkan emocji? 
Oj było takich kilka... Bidul, milion małych kawałków, chłopiec w pasiastej piżamie i wiele innych. Są to książki budzące mnóstwo emocji...

10. Książka, którą przeczytałaś wielokrotnie? Która i dlaczego ta?
Harry Potter i książka Dzieci Warszawy jest kilka książek, do których często wracam, ale te darzę wielkim sentymentem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger