08:00

KONKURS!!!


Uwaga kochani! Dziś premiera już trzeciej książki, młodej i zdolnej Agaty Przybyłek.
Musicie mi uwierzyć na słowo, że warto poznać tę autorkę. A ja właśnie dziś daje wam możliwość poznania jej twórczości.




Co trzeba zrobić, aby wygrać?
Wyrazić chęć udziału w zabawie.
Zwycięzcy zostaną wybrani drogą losowania.
Konkurs trwa od dnia dzisiejszego do 31 maja br.
Zachęcam do przeczytania wywiadu z Autorką TUTAJ.

REGULAMIN!
1. Organizatorem konkursów jest profil Książko miłości moja.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany w poście konkursowym.
3. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Czwarta strona.
  • Zachęcam do polubienia strony wydawnictwa na facebooku - LINK.
  • Zachęcam również do polubienia strony autorki - LINK

4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator bloga książko, miłości moja.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział osoby zamieszkujące na terytorium Polski (nie wysyłam przesyłek zagranicę).
  • Osoby biorące udział jako ANONIM, proszeni są o podanie imienia i nazwiska.

7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Odpowiedzi udzielamy w komentarzu pod postem konkursowym na profilu Książko miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 3 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.
  •         Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie danych podanych przez Zwycięzcę.
10. Wygrana zostanie wysłana w ciągu miesiąca, od otrzymania adresu zwycięzcy. (Wysyłam listem poleconym, co niestety kosztuje. Na specjalne życzenie zwycięzcy, mogę wysłać listem zwykłym, ale nie ponoszę za niego odpowiedzialności!)
11.Nie odpowiadam, za przesyłki zaginione na poczcie.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
13. Udział w konkursie stanowi automatyczną akceptację powyższego Regulaminu.




Zapraszam do polubienia mnie na portalach społecznościowych. 





WYNIKI!!!


Gratuluję. Adresy korespondencyjne proszę przesyłać na adres Justyna929@vp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger