11:35

Wymarzony konkurs!!!










Zapewne każdy nałogowy książkoholik wie jaki jutro mamy dzień. Oczywiście jest to światowy dzień książki. Ja już dziś przychodzę do was z wymarzonym konkursem. 

W komentarzu poniżej proszę podać tytuł książki, którą chcecie wygrać. 
Warunkiem jest, aby książka była dostępna w Polsce. 


Nie ma żadnych warunków do spełnienia, nie musicie mnie lubić (a szkoda, że tego jeszcze nie zrobiliście :( ), nie musicie mnie obserwować (pewnie nie obserwujcie, następny konkurs przejdzie wam koło nosa) Nie musicie być aktywni (Ale to aktywni dostają dwa dodatkowe losy) Tak, więc konkurs, w którym nie musicie robić nic, tylko podajecie tytuł książki i czekacie na wyniki losowania.

Konkurs trwa od dnia dzisiejszego tj. 22.04. br.  do 10.05 br.

Proszę o zapoznanie się z regulaminem!!!


1. Organizatorem konkursów jest profil Książko miłości moja.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany przez uczestnika.
3. Sponsorem nagrody jest Organizator.
4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator strony książko, miłości moja.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział wszyscy, jednak Anonimowi uczestnicy proszeni są o podpisanie się imieniem i nazwiskiem.
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Odpowiedzi udzielamy w komentarzu pod postem konkursowym na blogu Książko, miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 7 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.
  •         Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie danych podanych przez Zwycięzcę.
10. Wygrana zostanie wysłana w ciągu miesiąca, od otrzymania adresu zwycięzcy. (zrozumcie, że muszę zakupić tę książkę, poczekać aż zostanie mi dostarczona i jeszcze wysłać ją do was.)
11.Nie odpowiadam, za przesyłki zaginione na poczcie.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.
13. Udział w konkursie stanowi automatyczną akceptację powyższego Regulaminu.
POWODZENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger