08:30

KONKURS!!!





Konkurs trwa od dnia dzisiejszego tj. 21.03 do dnia 8.04 do godziny 23:59!!!


Zima przeminęła, nastała wiosna, a ja obiecałam wam konkurs, jak tylko przyjdzie ta kolorowa i upragniona pora roku. Dlatego dziś przychodzę do was z konkursem, którego zasady są bardzo proste!
W komentarzu pod postem musicie podać tytuł książki, jaką chcielibyście otrzymać.Wybierać możecie między książkami:
  • Motylek Katarzyny Puzyńskiej
  • Tease Amandy Maciel
  • Garść pierników, szczypta miłości Natalii Sońskiej
  • Wielkie kłamstewka Liane Moriarty
 Zwycięzcę wybiorę drogą losowania. Jednej osobie przysługuje jeden los ALE tak jak obiecałam, osoby, które stale udzielają się na blogu, dostaną dodatkowe DWA losy. Podsumowując, udział w konkursie może wziąć KAŻDY, ale dodatkowe lost dostaną osoby stale aktywne :)  
Osoby anonimowe proszone są o podpisanie komentarza imieniem i nazwiskiem!
Komentarze można dodawać logując się przez Google + lub konto na facebooku!
Będzie mi bardzo miło, jeżeli zaobserwujecie bloga i udostępnicie informacje o konkursie. Jednak nie jest to warunek konieczny :)




Proszę UWAŻNIE zapoznać się z regulaminem!

1. Organizatorem konkursów jest profil Książko miłości moja.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany w poście konkursowym.
3. Sponsorem nagrody jest blog książko, miłości moja.
  •  Książki przeznaczone na konkurs są czytane przez 1 osobę!
4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator strony książko, miłości moja.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział osoby posiadające zweryfikowane konto na portalu Facebook i zamieszkujące na terytorium Polski (nie wysyłam przesyłek zagranicę).
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Odpowiedzi udzielamy w komentarzu pod postem konkursowym na profilu Książko miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 7 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.
  • Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publiczne danych podanych przez Zwycięzcę.
10. Wygrana zostanie wysłana w ciągu miesiąca, od otrzymania adresu zwycięzcy.
11.Nie odpowiadam, za przesyłki zaginione na poczcie.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn.zm.)
13. Udział w konkursie stanowi automatyczną akceptację powyższego Regulaminu.


Powodzenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger