14:00

Blogów kilka...

Z innymi blogerami postanowiliśmy zrobić blogowy tag książkowy.



Leon Zabookowiec – powieść z wyrazistym/ekscentrycznym bohater, który zapadł Ci w pamięć
Profesor Gabriel Emerson z Piekła Gabriela...ach cóż to była za książka!

Kociara – powieść z bohaterem, który chadza własnymi ścieżkami, nie słucha innych
Wszystkie jasne miejsca, główny bohater robi co mu się podoba i nie przejmuje się innymi.

Matka Puchatka - książka, w której matka odgrywa ważną rolę
Nie potrafię sobie przypomnieć nic szczególnego, zazwyczaj czytuje książki, w których matki nie spełniają swojej roli. 


Wśród Pocztówek – książka z motywem podróży
Percy Jackson Oni wiecznie gdzieś podróżowali, jak nie na Olimp, to do Hadesu...

Zaczytany glonek – książka z motywem przyrodniczym, ulubiony element przyrody w literaturze
Motyw przyrodniczy... Skojarzyła mi się książka Ogień i woda Oni tam byli w lesie, w puszczy :)

Recenzje przy kawie – książka z motywem jedzenia
50 Twarzy Greya  i jego obsesja na punkcie karmienia Any.

Książkowy wolontariat – książka z motywem niesienia pomocy innym
Skojarzyła mi się książka Dzieci Ireny Sendlerowej jest to pozycja o bezinteresownej pomocy innym.

Bukowe opowieści – książka z motywem książki
Żar prawdy... główna bohaterka kupuje książkę i od tego momentu, zostaje nam przedstawiony świat na dwóch płaszczyznach.

Recenzje Wojtka – książka z wątkiem muzycznym
Mybe somenday... więcej mówić nie muszę, posłuchajcie!

Świat fantasy – książka z wątkiem fantastycznym
Moja ukochana seria Lux boski Deamon i inni kosmicie.

97books – książka z liczbą w tytule.
10 płytkich oddechów

Tanayah czyta – książka, gdzie akcja dzieje się w bibliotece
Szeptem tam często coś działo się w bibliotece.

Isabel Czyta – książka słodka jak cukierki
Zakochaj się we mnie. Słodki i ciepły zbiór opowiadań.

Kitty Candy – powieść ze zwierzakiem
Nie dajesz mi spać i kolejna część Z tobą się nie nudzę. Tam kot głównej bohaterki miał specjalne miejsce w rozdziałach :)

Książkowy świat Niki – książka, której akcja rozgrywa się w innym świecie
Harry Potter

Imperium Książkomaniaczki – książka z monarchią
Kojarzy mi się tylko Pojedynek  tam było imperium itp.

Książko, miłości moja – powieść, którą kochasz
Nie ma takiej jednej, mam wiele miłości!

Blask książek – powieść, która rozjaśni każdy smutny dzień
Nie powiesz nikomu? Książa tak śmieszna, że poprawi humor nawet jesienią.

Modna książka – powieść, którą wszyscy znają, bo jest na topie
Grey?

Książka od kuchni – książka, która pokazuje jakąś dziedzinę życia od zaplecza
Wytańczyć marzenia dostajemy tu wszystko na temat baletu.

Krzywe Recenzje – książka kiepsko napisana, przy której się męczyłeś
Zazwyczaj nie męczę się przy książkach, po prostu je odkładam jeżeli mi się nie podobają i zapominam o nich.

Nowe horyzonty – książka, która zmieniła Twój światopogląd
Myślę, że książka Bidul uświadomiła mi pewne rzeczy i zmieniła odrobinę moją percepcje.

Po Książkach Mam Kaca – książka, po której miałeś kaca książkowego
Przypadki Callie i Kaydena długo nie mogłam wyjść z ich świata. 

Sebastian Czyta - książka, przez którą zarywałeś nocki
Maybe somenday i wiele innych :) 

Waniliowe czytadła - książka, która wyjątkowo "pachniała"
Wszystkie wyjątkowo pachną, czy to nowe jeszcze świeżym drukiem, czy to stare pachnące kurzem i miłością. 

Blue Kuba Books – ulubiona książka z elementem koloru niebieskiego
Dotyk Julii


Magia książek – książka z okładką, która oczarowała Cię od pierwszego zobaczenia
W ramionach gwiazd

Viktolandia – ulubiona powieść z dzieciństwa
Cudaczek wyśmiewaczek :) 

Books Culture - ulubiony klasyk literatury
 Portret Doriana Graya, wichrowe wzgórza, buszujący w zbożu, Dżuma...

Moje spojrzenie na kulturę – ulubiona ekranizacja książki
Harry Potter

As Kier – szczęśliwy traf, książka, która nie zapowiadała się dobrze, a okazała się przyjemną lekturą
Ósmy kolor tęczy  nie pokładałam w niej wielkich nadziei, a zakochałam się bez pamięci. 

Subiektywne recenzje - książka, o której masz odmienne zdanie niż inni
Lato koloru wiśni wszyscy się zachwycają, a dla mnie jest całkiem obojętna. 

MajkaBloguje - ulubiony blog książkowy
ooo wiele takich jest lubię odwiedzać Angelikę z Lustra rzeczywistości i Cyrysię z Literackiego świata Cyrysi, Miłkę z Mozaiki Literackiej, Martuchę  (która dla mnie jest Maruchą i musi mi to wybaczyć) z bloga W szponach literek i wiele wiele innych!

Zakątek Czytelnika – najlepsze miejsce do czytania
Jak książka jest wciągająca to miejsce nie ma znaczenia, ale zazwyczaj czytam w fotelu, bądź wieczorem w łóżku. 

Książkowy świat – pokaż swoją biblioteczkę

Moja mała biblioteczka, ale kocham ją całym serduchem, bo jest MOJA!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger