17:00

LBA

Dziękuję za nominację Uli z bloga As kier pisze.





1. Lubisz sceny erotyczne w książkach?
Czytam wiele romansów i erotyków, nie mam nic przeciwko takim sceną, jeżeli są zmysłowe i zachowane z dobrym guście. 
2. Dlaczego czytasz książki?
To tak, jakby zapytać ,,dlaczego oddychasz"... bo muszę!
3. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz i dlaczego?
Raczej nie utożsamiam się ze zwierzętami. Jednak często słyszę, że jestem uparta jak osioł :D
4. Która pora dnia jet Twoją ulubioną?
Wieczór. Wtedy dzieci śpią, a ja mam chwile dla siebie, mogę czytać, czy oglądać ulubiony film, albo zwyczajnie posiedzieć w ciszy,
5. Co jest Twoją pasją (niezwiązanego z książkami)?
Muzyka, szczególnie ta z lat 80 tych. 
6. Pamiętasz, od której książki zaczęła się Twoja miłość do czytania?
Tak, była to książka ,, dzieci warszawy", choć nie zaczęłam od niej czytać regularnie, to jednak darzę ją wielki sentymentem i to właśnie ta pozycja sprawiła, że zrozumiałam co jest wartościowego w książkach. 
7. Jaką książką przekonasz siedmiolatka do czytania?
O psie, który jeździł koleją,choć jak patrze na swoje dzieci, to wydaje mi się, że nie trzeba będzie ich namawiać. Starsza często bierze książki, chce żebym jej czytała. Sama również próbuje składać literki w proste wyrazy...
8. Kim chciałbyś być, gdyby wszystko było możliwe?
 Chciałabym być sobą, ale chciałbym też mieć moc, która pozwalałby mi się cofać, choć na jeden dzień, do beztroskich lat dzieciństwa.
9. Czego nie lubisz w ludziach?
Chamstwa, kłamstwa i wywyższania się ponad wszystkich innych.
10. Kto jest Twoim autorytetem/inspiracją?
Inspiruje mnie wiele rzeczy, ale nie mam żadnego konkretnego autorytetu. 
11. Czytasz poezję? Jaką?
Nie czytam poezji, ale mam kilka ulubionych wierszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger