04:00

Berek książkowy

Pewnie wielu z was zastanawia się dlaczego u mnie tyle tagów ostatnio? Otóż odpowiedź jest prosta. Święta= brak czasu na pisanie (na szczęście na czytanie, znalazłam chwilę) Tak więc do końca roku będę was zamęczała, luźnymi postami. Od początku stycznia ruszam z nowymi recenzjami.
Tak, więc nie przedłużając, przychodzę dziś do was z tagiem, do którego nominowała mnie Agnieszka z Książki od kuchni 


Grafika pochodzi z bloga Książka od kuchni





Kapcie, kominek, kakao – lektura na zimowe wieczory.
Ja wybrałabym Endgame :)

Śnieg – bohater, na myśl o którym robi Ci się zimno.
Lord Voldemort... brrrr


Pod choinkę – książka lub seria, którą chciałabyś dostać w prezencie.
Harry Potter! Mam tylko jedną książkę z serii, a marzą mi się wszystkie!
Wigilia – książka, która przepełnia Cię rodzinną atmosferą.
"Dziewczynka w zielonym sweterku" Nie tylko przepełnia mnie rodzinną atmosferą, ta książka uświadamia mi, że rodziną można być w każdym miejscu na ziemi, nawet w ohydnych i cuchnących kanałach. To jest niewiarygodne, jak ci ludzie żyli i mimo całej tej sytuacji starali się zachować pozory normalności.
Boże Narodzenie – anegdotka związana z Tobą, świętami i książkami.
Z Bożym Narodzeniem nie mam, mam z Wielkanocą. :)


Sylwester – miejsce, świat książkowy, w którym chciałbyś świętować ten dzień/noc.
Agnieszka w tym miejscu wymieniła Hogwart... naprawdę starałam się nie powielać jej odpowiedzi, ale w tym wypadku muszę się z nią zgodzić :)
 
Nowy Rok – książka, która ładuje Twoje baterie nadzieją.
"milion małych kawałków" nie tylko ładuje mnie nadzieją, ale pokazuje, że nadzieja umiera ostatnia. Zawsze można dojść do wyznaczonych celów, tylko trzeba tego mocno pragnąć.  


4 komentarze:

  1. Co do Sylwestra - Hogwart jak najbardziej, jednak marzy mi się impreza niczym z 'Wielkiego Gatsby`ego' (chodzi o film, książka na 2016 :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam akurat całą serię Harrego i to moje najcenniejsze książki :)
    A sylwester u mnie też zdecydowanie w Hogwarcie! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwester w Hogwarcie? Zabierzcie mnie ze sobą! Nich jeszcze bliźniacy zadbają o fajerwerki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger