04:30

Disney book tag

Witam po świętach, pewnie większość z was jeszcze świętuje. Brzuszki napchane wspaniałościami?
W ten poniedziałkowy poranek, przychodzę to waz z tagiem, do którego nominowała mnie Dominika z Modnej Książki .




Zaczynamy!


Ten obraz pochodzi z bloga modna książka.






Mała Syrenka - bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.


Na myśl przychodzi mi Harper z książek Wybieram Ciebie i Wybieram miłość.
Chyba, żaden inny bohater nie był tak zagubiony i nieporadny jak ta dziewczyna!  


Kopciuszek - bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę. 


 Myślę, że idealnie pasuje tu Kotek z serii Lux. W ciągu kilku tomów, dziewczyna zmienia się nie do poznania. Wszystko w niej jest inne, DOSŁOWNIE!

 Królewna Śnieżka - książka, w której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie.





Do tej kategorii pasują mi bohaterowie z książki "Esesman i żydówka", postacie są różni pod każdym względem. Zakazana miłość, która mogłaby skazać każdego z nich na śmierć... piękna historia.



Śpiąca Królewna - książka, podczas czytania której zasnęłaś.

Jak jestem zmęczona, to zasnę na wszystkim... może powiem o ksiażce, która mnie okropnie nudziła. Jest to Koniec naszego świata.
Król Lew - bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem.

Pierwsze co przyszło mi do głowy to... Callie i Kayden z książki Przypadki Callie i Kaydena oraz Ocalenie Calli i Kaydena. Główni bohaterowie, są osobami silnie naznaczonymi przez los, w swym krótkim życiu spotkało ich wiele zła.

Piękna i bestia - książka, której się obawiałaś, a okazała się wspaniała.


Obawiałam się książki Afgańska perła, ta jednak okazała się być wspaniałą pozycją. Wstrząsnęła mną, wyniosła na wyżyny emocjonalne i stopniowo spuszczała w nicość...






Alladyn - bohater, którego życzenie się spełniło.



Na myśl przychodzi mi Noah z książki Oddam Ci słońce. Nie chce nikomu spojlerować, dlatego nie powiem jakie życzenie się spełniło. Kto czytał ten się domyśli, co mam na myśli :)


Mulan - bohater, który udaje kogoś kim nie jest.

 Ponownie, na myśl przychodzi mi Kayden, ale nie będę się powtarzać. :)
Hmmmm może przystojny Miller z książki Ta noc.

Toy Story - książka, której bohaterów chciałabyś ożywić


Chciałabym ożywić Iwonkę, z książki nie zmienił się tylko blond! Pokochałam tą postać całym sercem, czuję się jakbyśmy były najlepszymi przyjaciółkami :)
Disney Descendants - ulubiony czarny charakter.
 Z reguły nie lubię czarnych charakterów, więc nie wiem kogo dopasować do tej kategorii.... 


Dziękuję za uwagę. Do wykonania tagu nominuje wszystkich, tych którzy mają ochotę na zabawę. :)

8 komentarzy:

  1. fajny tag, aż bym teraz chętnie zobaczyła jakąś bajkę Disney'a ;)
    I chyba Nowy Rok zacznę od serii "Lux", bo gdzie nie spojrzę, to ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu muszę zrobić ten tag u siebie ;)

    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tak, niestety żadnej z wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam;)


    <a href="http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com>http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam żadnego z wymienionych bohaterów, ale część z tych książek mam w planach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sentyment do tego tagu. :D Gdzieś tam w wersjach roboczych sobie siedzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tan tag jest rewelacyjny. Mam duży sentyment do bajek Disneya.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie pomyślałam w ogóle o Callie i Kaydenie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger