01:30

tag tagiem tag pokania #3

Dziś przychodzę do was z tagiem, do którego nominowała mnie Agnieszka z Książka od kuchni.






Jaka książka jest tak urocza, że robi ci się ciepło na sercu?
Tak przed świętami, to cieplutko robi się po przeczytaniu "Garść pierników, szczypta miłości"
Jaka jest twoja ulubiona książka z białą okładką?
Cień wiatru... trochę białego tam jest! :D
Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?
Może, zaczęłabym światło, którego nie widać?
Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć? 
Z Deamonem... seria Lux
 
Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów żeby wrzucić je w ogień?
Może z telefonicznej... inne nie wchodzą w grę!
Jaka książka jest tak bliska twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie bliskiej ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?
Maybe someday

8 komentarzy:

  1. Zostałam nominowana do podobnego tagu, więc niebawem poznasz moje typy :)
    A ,,Maybe someday'' też podarowałabym bliskiej mi osobie, bo to świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag w trakcie tworzenia :) Garść pierników i Maybe Someday - uwielbiam <3
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Szkoda tylko, że taki króciutki, ale sporo książek z niego kojarzę, po inne chcę sięgnąć, jak chociażby "Światło, którego nie widać". :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie TAGowo się ostatnio zrobiło;) Niestety nie czytałam tych książek, ale "Garść pierników, szczypta miłości" mam w planach;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie, nominowałam Cię do mojego pierwszego tagu: http://ksiazka-od-kuchni.blogspot.com/2015/12/agatha-christie-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór nominacji!
    http://askier-pisze.blogspot.com/2015/12/berek-alboalbo-20.html

    OdpowiedzUsuń
  7. cień wiatru ma śliczną okładkę :)
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny Tag :)
    Widzę, że czytasz ,,Światło, którego nie widać'' :D U mnie ta książka czeka na swoją kolej. Pewnie, za niedługo po nią sięgnę <3 Napisz jak ci się podoba książka ^^
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger