13:49

LBA

Miałam dziś pisać opinie o książce "jesteś zagadką", ale nie umiem dobrze i składnie sklecić dwóch zdań ze sobą. Dopadł mnie kompletny brak weny, więc żeby nie napisać głupot postanowiłam dziś sobie odpuścić. Coś jednak wypadałoby napisać, w końcu nie weszłam na bloga na darmo :)
W związku z tym odpowiem na pytania z LBA do którego nominowana zostałam przez W królestwie słów. Zaczynajmy





1. Jak długo prowadzisz już bloga?
Bloga prowadzę dość krótko, w tym miesiącu kończymy zaledwie 3 miesiące, dopiero zaczynam gaworzyć w blogosferze, dużo mi jeszcze brakuje do opanowania sztuki chodzenia w tym jakże zacnym gronie :)
2. Gdybyś pewnego dnia obudził(a) się niesamowicie bogaty/a, na co w pierwszej kolejności wydał(a)byś pieniądze? (zaraz po książkach!)
W pierwszej kolejności kupiłabym ogromny dom z wielkim ogrodem, od dziecka mieszkałam w domu, teraz muszę się męczyć w blokowisku co okropnie mnie przytłacza. 
3. Jak widzisz siebie na starość?
Na starość widzę siebie całkiem banalnie, ten sam mąż (mam nadzieje :D ), kilkoro wnuków, wygodny foteli i dobra książka :)
4. Gdybyś mógł/mogła natychmiast zyskać doskonałą umiejętność gry na jakimś instrumencie, co by to było?
Oczywiście, że gitara! Mój dziadek grał na gitarze, byłam zakochana w tym instrumencie, ale nigdy nie opanowałam gry na nim do perfekcji.
5. Co widzisz teraz za oknem?
Za oknem widzę teraz deszcz, nie lubię deszczu i szarości.
6. Najdziwniejsze okoliczności, w jakich przydarzyło Ci się czytać?
Hmmmm... nie mam zielonego pojęcia:) Może nie było takich okoliczności? Przecież czytanie, na przystanku czy w autobusie, nie jest czymś dziwnym i nadzwyczajnym :)
7. Z którym autorem chciał(a)byś porozmawiać przy kawie/herbacie i ciasteczkach?
Aktorem, z którym chciałabym się spotkać i porozmawiać jest Henry Cavill, powiedzcie sami czyż nie zniewala was ten uśmiech? :)



8. Gdyby książki mogły pachnieć inaczej niż pachną zazwyczaj, jaki byłby to zapach?
Książki pachną książkami, to jest zapach, który uwielbiam nie wyobrażam sobie żeby mogły pachnieć inaczej. Najcenniejsze są książki, te znalezione na strychu, pachnące kurzem i starością te mają najciekawszą dusze :)
9. Ulubiony środek transportu? (niekoniecznie znany z codziennego życia)
Mogłabym podróżować na latającym dywanie. Dlaczego? Ponieważ pierwsze to mi przyszło do głowy :)
10. Możesz zyskać umiejętność idealnego posługiwania się obojętnie którym językiem. Który wybierzesz?
Wybieram angielski, pomimo kilku lat nauki tego języka ciągle mam problem z posługiwaniem się nim biegle.
 11. Twoja ulubiona piosenka wszech czasów? (możesz wybrać kilka)
Eric Clapton Tears In Heaven Uwielbiam tę piosenkę, dla mnie to jest bez wątpienia hit wszech czasów, ogólnie lubię twórczość Claptona, ale w tej piosence jest tyle emocji, że nie sposób przejść obojętnie. 


Moje pytania:
1.Która książka, skradła twoje serce na zawsze? 
2.W jakim gatunku literatury się lubujesz?
3.Gdzie najczęściej czytasz?
4.Czy zdarzyło Ci się kiedyś, najpierw obejrzeć film, a potem przeczytać książkę? 
5.Jaki gatunek muzyki preferujesz?
6. Czy Twoi przyjaciele podzielają z tobą pasje czytania czy raczej Cię krytykują?
7.Kiedy odkryłaś/eś w sobie miłość do książek?
8.Zdarza Ci się kupować książki używane, czy preferujesz nowe prosto z księgarni? 
9.Ile średnio książek czytasz w ciągu tygodnia?
10. Czy lektury szkolne były przez Ciebie czytane z taką samą pasją co inne książki?
11.Jak brzmi twoje motto życiowe?

Postanowiłam nie nominować nikogo, jeżeli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na pytania, będzie mi miło, jednak nie będę się nikomu narzucała :) 

Pozdrawiam!


15 komentarzy:

  1. OO na latającym dywanie też bym chętnie poleciała! Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zapach książek:D A co do gitary to strasznie chciałaby się nauczyć grać, ale niestety jestem muzycznym anty-talentem ;D

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A mój mąż się zawsze ze mnie naśmiewa jak wącham książki... co więcej nie wierzy, że niemal każdy tak robi :D

      Usuń
  4. Mnie załamuje fakt, iż znam genialnie gramatykę jakiegoś języka... ale mam opory przed mówieniem...
    Czemu? Ponieważ na lekcjach pani nie mówi w tym języku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nauczycielka mówiła szybko i nie wyraźnie, nigdy jej nie mogłam zrozumieć. Jak szłam na ustną maturę, byłam święcie przekonana, że nie zdam, ale ufff udało się i nie było najgorzej o dziwo wszystko zrozumiałam... problem chyba tkwił w mojej nauczycielce :D

      Usuń
  5. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam. Fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedz :)
    Zapraszam również na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię deszczu i szarości, gdyż działa to na mnie przygnębiająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji! Przyjemnie się czytało odpowiedzi :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie zmieniłabym zapachu książek na żaden inny :) Gratuluję nominacji!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger