09:56

KONKURS!

Zauważyłam ostatnio dość popularną zabawę w blogosferze. Chodzi o łapanie licznika. Nie wiem, kto zapoczątkował tę zabawę, może Cyrysia, może Książkomania, w każdym razie postanowiłam zorganizować ją również u siebie. Mam nadzieję, że autorzy tejże zabawy, nie poczują się urażeni moim zapożyczeniem tematu.

Statystyki bloga, wygraj książkę, 100 000 wyświetleń w jeden dzień, Konkurs blogowy, regulamin blogowego konkursu, obrazek, baner konkurswoy, graj i wygrywah





Zadanie jest proste, wystarczy, że uczestnik, prześle do mnie zdjęcie bądź zrzut ekranu z licznikiem wskazującym
 100 000 wyświetleń.
 Do wygrania będzie książka niespodzianka, z wybranego gatunku:

New adult
Romans/erotyk
Kryminał/sensacja/horror
Powieść obyczajowa.

Do tego dołączę pakiet blogowych zakładek.


1. Organizatorem konkursu jest profil Książko miłości moja.
2. Nagrodą w konkursie jest książka niespodzianka.
3. Sponsorem nagrody jest blog Książko, miłości moja.
4. Zwycięzcę konkursu jest osoba, która jako pierwsza prześle zdjęcie, bądź zrzut ekranu z licznikiem 100 000
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział wszyscy, warunkiem jest posiadanie adresu w Polsce.
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Zwycięzca konkursu ma 3 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.
  •         Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie danych podanych przez Zwycięzcę.
9. Wygrana zostanie wysłana w ciągu miesiąca od otrzymania adresu.
10.Nie odpowiadam, za przesyłki zaginione na poczcie.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
12. Udział w konkursie stanowi automatyczną akceptację powyższego Regulaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger