18:19

Zapowiedzi na marzec (nie)tylko książkowe.




Nie lubię marca, dla mnie to jest miesiąc, w którym jeszcze nie ma wiosny, a już nie ma uroku zimy. Nie lubię tego przedwiośnia, brudu, który wyłania się spod śniegu i zmiennej pogody. Jednak ten marzec będzie wyjątkowy! Powiem wam na, co będę polowała w marcu, ale też o kilku wydarzeniach wartych uwagi.

Subiektywna lista premier.

Wydawnictwo Videograf

Carpe Diem



Diane Rose
Data premiery: 28 marca 2017 r.

Opis wydawcy:

Rosalie Heart ma 22 lata, studiuje prawo, dba o linię i spotyka się ze swoimi przyjaciółmi. Jednym słowem – szczęśliwa młoda kobieta czekająca już tylko na miłość. Jednak za nim zaczniecie jej zazdrościć, przemyślcie to. Rosalie zostało już tylko 600 dni życia. Pogodziła się z tym, że umrze. Teraz tylko stara się oswoić z tym swoich przyjaciół i rodzinę. Żyje chwilą i próbuje zrobić jak najwięcej. Nie myśli o miłości i związkach, uważa, że jest to dla niej zakazanym owocem. Po prostu trwa i czeka na ten ostatni dzień, kiedy już się nie obudzi. Jednak pewnego dnia Rosalie poznaje kogoś, z kim chciałaby spędzić jak najwięcej wspólnych chwil...

Dlaczego chcę sięgnąć?


Przede wszystkim dlatego, że jest to książka jednej z naszych blogowych koleżanek. Dziewczyna ma niezwykle lekki styl pisania, a jej recenzje czyta się jednym tchem - jestem ciekawa, jak poszło jej z napisaniem książki. W dodatku wydaje mi się, że książka porusza trudne tematy i wzbudza emocjie — mam nadzieje, że moje podejrzenia się potwierdzą.

Wydawnictwo Otwarte

Zły Romeo


Leisa Rayven

Data premiery: 29 marca 2017 r.

Opis wydawcy:
Cassie była uroczą dziewczyną z wielkimi ambicjami. Piekielnie zdolny Ethan miał reputację złego chłopca. Zagrali Romeo i Julię – i zmieniło się wszystko. Wielka miłość, jak w dramacie Szekspira, była im pisana. Jednak „zły Romeo” złamał „Julii” serce...
Kilka lat później grają razem na Broadwayu. Gdy spotykają się na scenie, są zmuszeni do konfrontacji z własnymi emocjami. Ethan próbuje odzyskać zranioną Cassie, jednak oboje w niczym nie przypominają siebie sprzed lat...
Czy kiedy kurtyna opadnie, ujawnią, co tak naprawdę kryje się w ich sercach?

Zły Romeo rozpalił serca czytelniczek na całym świecie, uwiódł nawet najpopularniejsze autorki romansów, w tym E L James, Colleen Hoover, Katy Evans i Christinę Lauren.

Dlaczego chcę sięgnąć?

W tej książce intryguje mnie ABSOLUTNIE WSZYSTKO. Opis wydawcy, choć zdawkowy każe mi sądzić, że to książka, która wpisze się w mój gust, poruszy moje emocje i pozostanie ze mną na dłużej. Chcę poznać tę historię, zobaczyć jak wypada na tle innych i zatracić się w niej.


Wydawnictwo Muza

Ironia losu 

Katarzyna Misiołek

Data premiery: 22 marca 2017 r.

Opis wydawcy:
Marzena wierzy, że wciąż jeszcze ma kontrolę nad swoim sielankowym, od dawna poukładanym życiem. Mąż to jedno, kochanek to zupełnie inna bajka – tak sobie przynajmniej wmawia. Jednak uwikłana w romans z młodszym mężczyzną, który zajmuje coraz więcej miejsca w jej życiu, dzień po dniu traci dobre relacje z najbliższymi, kłamie, kręci, plączę się... Mąż długo niczego nie podejrzewa; kochanek robi się z kolei coraz bardziej nachalny, wręcz toksyczny. Twierdzi, że się w Marzenie zakochał, ale czy to na pewno jest miłość? Zakazany związek nabiera tempa, wciąga bohaterów w wir wydarzeń, nierozerwalnie splatając ich losy. Szarpanina emocjonalna Jacka i Marzeny przypomina szaloną jazdę górską kolejką; w tle Hubert – mąż, który coraz mniej wie o własnej ukochanej. Podgryzana wyrzutami sumienia wiarołomna żona codziennie obiecuje sobie, że niebawem to wszystko zakończy, ale z każdym dzwonkiem telefonu myśli tylko o dłoniach kochanka na swojej nagiej skórze. Jednak wraz ze słodko-gorzkim romansem pojawiają się dramatyczne wydarzenia, których bohaterka nie mogła przewidzieć. Łańcuszek zdarzeń doprowadza do nieodwracalnej tragedii, a życie kolejny raz pokazuje, że nie da się ranić innych bez żadnych konsekwencji…

Dlaczego chcę sięgnąć?
Jeszcze nie czytałam książek tej autorki, wszędzie czytam pozytywne opinie o książkach Katarzyny Misiołek, a ja nie mogę się odnieść do tematu. Chciałabym się przekonać na własnej skórze, co takiego jest w książkach tej Pani. Czy jej pióro jest lekkie, a powieści przepełnione emocjami?


Wydawnictwo kobiece


MMA Fighter. Walka




Vi Keeland
Data premiery: 23 marca 2017 r.

Opis wydawca:
W życiu profesjonalnego fightera walka może mieć różne znaczenia. Nico Hunter dochodzi do wniosku, że ta pełna adrenaliny, rozgrywana w klatce nie może równać się z wewnętrznymi zmaganiami z… samym sobą. Sprawy komplikują się jeszcze bardziej, gdy spotyka prawniczkę Elle

Dlaczego chcę sięgnąć?
Poznałam już styl tej autorki i wpasował się idealnie w mój gust. Jestem ciekawa tej książki, zastanawiam się, co tym razem mnie spotka i czy będę usatysfakcjonowana tą historią.

Wydawnictwo Czwarta strona

Inwigliacja


Remigiusz Mróz
Data premiery: 15 marca 2017 r.

Opis wydawcy:

Chłopak, który zaginął kilkanaście lat temu na wakacjach w Egipcie, odnajduje się na jednym z warszawskich osiedli. Posługuje się innym imieniem i nazwiskiem, i mimo że rodzice rozpoznają w nim syna, on sam utrzymuje, że nie ma z zaginionym nic wspólnego.

Sytuację komplikuje fakt, że po przejściu na islam i powrocie do Polski mężczyzna znalazł się na celowniku służb. Gdy pojawiają się zarzuty, że przygotowuje zamach terrorystyczny, zwraca się o pomoc do prawniczki, która niegdyś zasłynęła obroną pewnego Roma.

Joanna Chyłka niechętnie podejmuje się sprawy. Słynie bowiem nie tylko z ciętego języka, ale także z niechęci do obcych. W dodatku nie jest przekonana, czy jej nowy klient w istocie nie planuje zamachu…

Dlaczego chcę sięgnąć?

Chyba nie muszę tłumaczyć, przecież to Chyłka, a ja już się za nią stęskniłam :)

Wydawnictwo FIllia

O wiele więcej
Kim Holden

Data premiry: 15 marca 2017 r.


Opis wydawcy:
Miłość to dziwna sprawa. Pojawia się znikąd. Nie ma w niej logiki. Nie da się jej zmierzyć.To mieszanka uczuć i pasji – połączenie niebezpieczne, podsycające miłość... ale również nienawiść. Poznałem obydwa te uczucia i jestem w nich ekspertem. Zakochałem się w Mirandzie ślepo i bezgranicznie. Wyidealizowałem sobie jej obraz. Jednak marzenia są niczym dym. Unoszą się nad nami, nieuchwytne, aż w końcu wydaje nam się, że ich pragniemy. I potrzebujemy.
Taka była również Miranda. Ulotna niczym dym. Myślałem, że jej pragnę. Sądziłem, że jej potrzebuję. W końcu jednak dopadła mnie szara rzeczywistość. Wypatroszyła mnie ze złudzeń niczym okrutny drapieżnik.
Rzeczywistość bywa podła. Tak jak Miranda.
A ja potrafię być czasem strasznym głupcem... Który mimo wszystko nadal wierzy.
W marzenia.
W ludzi.
I w miłość.

Dlaczego chcę sięgnąć?
To Kim Holden — autorka, która zmusiła mnie do łez i to niejednokrotnie, chce poznać wszystko, co wyjdzie spod jej pióra, dlatego teraz też mam zamiar sięgnąć po tę książkę. Jakie emocje tym razem mnie przytłoczą, co sprawi, że książka wbije się w moją pamięć?

Złapać milionera


Max Monroe

Data premiery: 29 marca 2017 r.

Opis wydawcy:
Randki w ciemno? Portale randkowe? Szybkie randki? Ona przerobiła już wszystko.
Georgia Cummings nie ma szczęścia w umawianiu się z facetami, a Internet wcale jej w tym nie pomaga. Mimo usilnych starań nie potrafi znaleźć wyjścia z tego dziwacznego, alternatywnego wszechświata, w którym panowie uważają zdjęcie swojego przyrodzenia za świetną alternatywę dla rozmowy. Jeszcze raz ktoś przyśle jej dwuznaczną fotkę i skreśli mężczyzn na dobre...
Ale dlaczego nie potrafi przestać fantazjować akurat o tym gościu?
Kline Brooks jest uosobieniem niegrzecznego milionera – ma ciemne, krótkie włosy, kaloryfer jak Cristiano Ronaldo i zabójczy uśmiech. Oprócz tego ma też zasadę – nie umawia się ze swoimi podwładnymi.
Ona również nie zamierza się do niego zbliżać.
Ich hormony mają jednak zupełnie inne plany…

Dlaczego chcę sięgnąć?

Książka wydaje się idealnie pasować w mój gust, intryguje mnie opis fabuły i okładka. Myślę, że mogłabym się zatracić w takiej lekkiej i banalnej historii.

To tyle, jeżeli chodzi o moja subiektywną listę nowości. Co was zainteresowało? Na co wy czekacie?

Teraz chciałabym zaprosić was na kilka facebookowych wydarzeń.

Na pierwszy rzut idzie moja akcja, którą organizuję z Natalią z bloga Książkowe kocha, nie kocha i z Irenką z bloga Zapatrzona w książki.

Wydarzenie TYLKO dla kobiet, z okazji naszego marcowego święta. Ruszamy już w poniedziałek, czekają na was dyskusje i konkursy. Zaglądajcie koniecznie i bierzcie udział → LINK.


 


Zapraszam również na wydarzenie związane z premierą książki Carpe Diem.
Wydarzenie organizuje moja koleżanka blogerka, zajrzyjcie, poczytajcie, polubcie — a może coś zachęci was do przeczytania książki?  → LINK




Zapraszam was również na wiosnę z redakcją Essentia. Brałam udział w poprzednich edycjach i świetnie się bawiłam. Zaglądajcie i bierzcie udział! Ta wiosna będzie zaczytana :) → LINK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger