09:00

Polecajka blogowa #4





Jak co niedzielę zapraszam was na przegląd blogów. Polecam blogi, które znam i lubię, jak i te, które dopiero poznaję. Jeżeli chcesz, aby Twój blog został polecony daj znać na maila Justyna929@vp.pl


Świat fantasy
Źródło.

 

Łukasz o sobie mówi tak:
Mam na imię Łukasz i jestem blogerem z przypadku. Kiedy zakładałem bloga nigdy nie sądziłem, że pomysł ten przetrwa dłużej niż kilka tygodni. A jednak wciąż piszę recenzje, nieprzerwanie już od maja 2015 roku. Chociaż blog nazywa się Świat fantasy, to chyba nie ma takiego gatunku książki, którego definitywnie czytać nie będę. Najczęściej jednak sięgam po fantasy, science fiction, literaturę przygodową i sensacyjną oraz od niedawna również po kryminały. *


A ja powiem, że jeżeli szukacie wyjątkowej i dobrej książki z gatunku fantasy, to Łukasz z pewnością wam taką poleci. Mój gust czytelniczy z gustem Łukasza jest raczej zupełnie odmienny, jednak lubię go czytać, choć nie zawsze mogę się odnieść do jego recenzji. Na koniec dodam tylko tyle, że podziwiam, iż Łukasz pomimo moim zdaniem ciężkiego kierunku studiów, znajduje również czas na czytanie i pisanie o książkach w sposób konstruktywny.
Zaglądajcie do Łukasza → LINK.




Stan zaczytany
http://3.bp.blogspot.com
Źródło.


Ola o sobie:
Niestety na blogu nie znalazłam wiele o Oli, więc sama wiele o niej powiem. Jest to dziewczyna, która ma głowę pełną pomysłów. Zorganizowała na facebooku wspaniałą pocztodajkę, która daje jej uczestnikom wiele radości. Ma mnóstwo ciekawych pomysłów na wydarzenia, konkursy i inne zabawy. Nie wiem, jak na nią trafiłam, ale wiem, że nie chce już jej opuszczać. Zabawna, wesoła, zawsze służy radą. Czyta się ją z wielką przyjemnościąZaglądajcie koniecznie → LINK
 
Mamo poczytaj sobie
Źródło.

O Marysi również nie znalazłam na blogu zakładki, która mówiłaby coś o autorce. Jednak ja mogę odrobinę powiedzieć. Jest to mama na pełen etat jak ja i czytelnik, również jak ja. Jej recenzje są ciekawe, choć dopiero poznaję jej styl pisania, już czuję się, że zostanę u niej na dłużej. Myślę, że i wy pokochacie ciepłą i miłą Marysię :)
Zaglądajcie na bloga LINK.




As i kier

https://askier-pisze.blogspot.com/
Źródło


As kier pisze, to blog porowadzony przez dwie osoby, ja jednak będę mówiła tylko o Uli.
Ula o sobie:

Pierwszy raz urodziłam się osiemnaście lat temu, jesienną porą, przy ulicy Cichej w Dzierżoniowie. Od tego czasu co roku jedenastego października dostaję masę życzeń i drobnych upominków.[...]
Piszę już od podstawówki. Pierwszą rymowankę nadal trzymam w albumie i wracam do niej, gdy chcę się pośmiać. Nie pamiętam już jak to się stało, że usiadłam, wzięłam długopis do ręki i coś stworzyłam. Teraz piszę, bo stało się to częścią mojej codzienności i myślę, że nie byłabym tą samą osobą, gdyby nie wiersze. 
Powiedzieć można: jesteś młoda, żyjesz w czasach, w jakich żyjesz, a piszesz… Dlaczego? Przecież dzisiaj poezja nie jest modna, nie jest atrakcyjna. Kilka osób zadało mi takie pytanie. I ciężko odpowiedzieć, a najsensowniejsze co przychodzi mi do głowy to „bo tak”. Dla mnie abstrakcją byłoby niepisanie. Pytając kilku osób „co mają przed oczami, gdy wspomni się przy nich moje imię” odpowiadają: wiersze, książki, uśmiech, przyjaźń, rozważania egzystencjalne. Tak więc piszę, bo to część mnie. Brzmi to pewnie patetycznie, ale poezja jest jak oddech. Z czasem staje się naturalna, z czasem przestałam sobie wyobrażać dzień bez przeczytania kilku utworów ulubionych poetów i pisarzy[...] **



A ja powiem tylko tyle, że Ula to wulkan energii, nie wiem jak ona to robi, jednak jej radość życia i pasji emanują na każdym kroku. Koniecznie czytajcie jej teksty, na blogu to Ona jest Asem, jej recenzje są idealnie zbudowane, konstruktywne i spójne. Myślę, że Ulcia urodziła się z piórem w ręce. Dlaczego jeszcze nie znacie Asa?  Zmieńcie to koniecznie! → LINK



* Tekst pochodzi ze strony O mnie na blogu Świat fantasy → Źródło.
** Tekst pochodzi ze strony As o sobie na blogu As kier pisze → Źródło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger