14:45

Wyniki konkursu!




Nie jest to prosta rzecz. Wszystkie odpowiedzi były wartościowe i piękne w całej swojej krasie. Nie mogłam się zdecydować na TYLKO dwie odpowiedzi, dlatego musiałam zasięgnąć porady innych ksiązkoholików.
Na pierwszy ogień, jednogłośnie wszyscy wybrali Ewelinę, której to wypowiedź najbardziej nam się spodobała.




Jednak przy wyborze drugiego zwycięzcy, nie było już tak prosto. Były kłótnie między książkoholikami, było wiele niezgody, nie mogliśmy się zdecydować, w końcu po długich naradach rozbolała mnie głowa, byłam zmęczona, odwodniona, a do tego rozbolał mnie brzuch od licznych śmiechów. Drugi egzemplarz książki Prawo Mojżesza wędruje do:




Adresy do wysyłki nagrody należy przekazywać na adres Justyna929@vp.pl
Gratuluję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger