09:00

KONKURS!!!





Przychodze dziś do was z kolejnym szybkim konkursem. Wystarczy się zgłosić w komentarzu. (Można się logować poprzez google +, facebooka, czy posać bez logowania jako anonim).
Miło mi będzie jeżeli również:
  • Polubienie autorki ksiązki na facebooku TUTAJ.
  • Polubienie sponsora nagrody na facebooku TUTAJ.
  • Dodanie mojego bloga do obserwowanych.
  • Polubienie mnie nafacebooku TUTAJ.
Konkurs trwa od dziś tj.  29.11.2016 r do 4.12.2016 r.

Regulamin!!!

1. Organizatorem konkursów jest blog Książko, miłości moja.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany w poście konkursowym.
3. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Videograf.
4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator strony Książko, miłości moja, poprzez losowanie.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział posiadające adres na terytorium Polski (nie wysyłam przesyłek za granicę).
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Zgłaszamy się pod postem na blogu Książko, miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 7 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.


  •        Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie

                        danych podanych przez Zwycięzcę.

10. Wygrana zostanie wysłana przez sponsora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger