08:00

KONKURS, jakiego jeszcze nie było :)




Kochani dziś mam dla was wyjątkowy konkurs. Nie trzeba wiele robić, wystarczy rozwiązać zagadkę i wysłać odpowiedź na maila Justyna929@vp.pl bądź wysłać w wiadomości prywatnej na moim facebooku TUTAJ.
 
Najważniejsze w zabawie są trzy rzeczy:
  1. Nie piszemy odpowiedzi na zagadkę w komentarzu! Nie psujmy radości rozwiązywania innym. Osoba, która napiszę odpowiedź w komentarzu, będzie dyskwalifikowana z konkursu, a jej komentarz zostanie usunięty!
  2. Wysyłamy wiadomość na maila lub w prywatnej wiadomości na facebooku. (Wśród wszystkich poprawnych odpowiedzi zostanie rozlosowany jeden zwycięzca)
  3. UWAŻNIE czytamy regulamin konkursu!
 Ponadto będzie mi niezmiernie miło, jeżeli: 
  • Dodacie mój blog do obserwowanych (wiecie, często tu są jakieś konkursy, szkoda byłoby przegapić 😉 )
  • Polubicie mnie na facebooku.
  • Polubicie sponsora nagrody na facebooku.
Nie są to warunki konieczne, aby wziąć udział w konkursie.
 
Zachęcam również do zerknięcia na moje recenzje Raven i Shadow.

A teraz czas na rebus:



Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursów jest blog Książko, miłości moja.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany w poście konkursowym.
3. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Akurat.

4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator strony Książko, miłości moja.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział osoby  zamieszkujące na terytorium Polski (nie wysyłam przesyłek za granicę).
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Odpowiedzi udzielamy na maila wskazanego wyżej bądź w wiadomości prywatnej na facebookowym profilu Książko, miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 7 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.

  •        Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie

                        danych podanych przez Zwycięzcę.

10. Wygrana zostanie wysłana w ciągu miesiąca, od otrzymania adresu zwycięzcy. (Chyba że zwycięzca zdecyduje się na przesyłkę nierejestrowaną, wtedy nagroda może zostać wysłana szybciej)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger