11:00

Podsumowanie wyzwanie "czytam ile chcę".




Nadszedł czas ostatecznego podsumowania wyzwania. Mam zamiar od grudnia ruszyć z całoroczną taką zabawą, mam nadzieję, że będą chętni?!

  1. Roberta Raj 48 książęk
  2. Monika z A to ci wynalazek 21 książek
  3. Izabela Love 8
  4. Justyśka 15
  5. Susan Kelley 20
  6. Paulina Matusiak 1
  7. Joanna Maziarka 3
  8. Nowe Horyzonty 37
  9. Gabriela 21 książek
  10. Imperium Książkomaniaczki 34
  11. Oliwia Dzierżyńska 2
  12. Magdalena Mielcarz 9
  13. Matka Puchatka 83 książek
  14. Daria Skiba 76 książek
  15. Marta P 61 książek
  16. Martucha 32 książki
  17. Grażyna Wróbel 46
  18. Angelika 3
  19. Damian Kortyka 11
  20. Maria Kasperczak 27 książek
  21. Emily Blanchard  ?
  22. Poligon domowy 15
  23. Królewskie recenzje 41 książek
  24. Zaczytana od samego rana 9
  25. Layla A 29
Pierwsze miejsce w wyzwaniu zajęła
Matka Puchatka, Marzena może sobie wybrać jedną książkę z oferty księgarni nieprzeczytane.pl
Drugie i trzecie miejsce zajmują Daria Skiba i Marta P.
Dziewczyny możecie wybrać sobie jedną książkę z oferty Oczytani.pl, bądź z mojej biblioteczki. (do ustalenia w wiadomości prywatnej).
Poproszę o adresy do wysyłki książek, na maila:
Jstyna929@vp.pl

Stwierdziłam, że wszyscy uczestnicy dostaną drobny upominek w postaci zakładek. Jesteśmy wielcy, BO CZYTAMY! Jeżeli ktoś z uczestników jest chętny na blogowe zakładki, również poproszę o adres w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger