16:29

Konkurs patronacki!






Przychodzę dziś do was z konkursem, w którym do wygrania są dwa egzemplarze książki Remy. Wystarczy tylko:

  • Zgłosić się pod tym postem
  • Skomentować wybraną recenzję z tego miesiąca
  • Przeczytać regulamin! 
Ponadto będzie mi miło, jeśli:
  • Polubicie sponsora nagrody na facebooku TUTAJ.
  • Polubicie serię Real na facebooku TUTAJ.
  • Polubicie mój profil na facebooku TUTAJ.
  • Dodacie blog do obserwowanych.
  • Udostępnicie informację o konkursie.
Nie są to warunki konieczne i wymagane, więc zależą tylko od waszej dobrej woli :)

Przy okazji zapraszam również na wczorajszą recenzję książki TUTAJ.

Konkurs trwa od dziś tj. 20.10.2016 r, do 10.11.2016 r.
W tym przypadku zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania.

Jeżeli jednak nie czytaliście pozostałych tomów serii, niebawem będzie je można zdobyć na facebooku.

REGULAMIN:

1. Organizatorem konkursów jest blog Książko, miłości moja.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany w poście konkursowym.
3. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo
Papierowy Księżyc.. 4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator strony Książko, miłości moja.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział osoby  zamieszkujące na terytorium Polski (nie wysyłam przesyłek za granicę).
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się na publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Odpowiedzi udzielamy w komentarzu pod postem konkursowym na profilu Książko, miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 7 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.
  •        Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie
                        danych podanych przez Zwycięzcę.

10. Wygrana zostanie wysłana w ciągu miesiąca, od otrzymania adresu zwycięzcy. (Chyba że zwycięzca zdecyduje się na przesyłkę nierejestrowaną, wtedy nagroda może zostać wysłana szybciej)
11. Osoby biorące udział w konkursie jako anonimy, proszone są o podpisanie się imieniem i nazwiskiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger