19:57

Blogi warte cztania? Polecajka blogowa#1

Polecajka blogowa, blogi ksiązkowe, blogerzy ksiązkowi, recenzje, polecam blogi, co czytać, jakie logi czytać, jak blogować





Nie jest tajemnicą, że uwielbiam oglądać wasze blogi. Czytać i komentować, choć z tym drugim ostatnio jest różnie, bo mam naprawdę wiele nowych spraw na głowie, myślę jednak, że w jesienne wieczory uda mi się odrobinę nadrobić zaległości. Postanowiłam jednak w ramach jakiejś formy przeprosin polecić kilka moich ulubionych blogów. Tylko UWAGA! Posty z polecanymi blogami będą się ukazywały co drugi tydzień w niedzielę. Pomyślałam również, że w tym poście polecającym, będę również mówiła o blogerach, którzy sami się do mnie zgłoszą. Trzeba sobie pomagać prawda! Chcecie, abym poleciła Wasz blog? Piszcie śmiało! A może chcecie, abym poleciła blog waszej koleżanki, siostry itp.? Zgłaszajcie się!



Kolejność jest przypadkowa!



Nowe horyzonty
nhoryzonty.blogspot.com





Klaudia pisze o sobie tak: 


Matka, żona, recenzentka, miłośniczka literatury.

Lubię odkrywać nieznane tereny, lubię podążać zakazanymi ścieżkami, lubię eksperymentować i wytyczać nowe szlaki, dlatego kocham czytać książki, bo właśnie dzięki NIM otwierają się przede mną Nowe Horyzonty.
Jeżeli myślałeś, że jestem kimś wyjątkowym, to z przykrością muszę Cię rozczarować, ponieważ...
Jestem zwyczajna.

Jestem sobą.

Jestem Klaudia. *

A ja powiem, żebyście jej nie słuchali, wcale nie jest zwyczajna, jest oryginalna, pełna humoru i niezwykle ciepła. Zawsze służy radą, jest energiczna i wyjątkowa. Nasze zdania na temat literatury nie zawsze są takie same, ale często się zgadzamy. Zaglądajcie do Klaudii i zostańcie na dłużej, będzie miała dla was wiele konkursów, wywiadów i niesamowitych recenzji.

Matka Puchatka

http://www.matkapuchatka.pl/


Marzena mówi o sobie:

Matka, żona, polonistka, edytor, surdopedagog, zwierzolub oraz głodna wrażeń maszyna do czytania.
Puchatka od zawsze, ale waleczna.
Czasem zdarza mi się spać. **

A ja powiem, że Marzena to również ciepła i pomocna kobieta. Jej gust książkowy jest wyważony, nie zawsze pokrywa się z moim, ale zawsze liczę się z jej zdaniem. Pisze o książkach w sposób lekki i przyjemny, mam wrażenie, że urodziła się z piórem w ręce. Zaglądajcie do niej, a gwarantuje wam, że zachwyci was stylem.




Recenzum Komiksiarza

http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com


Kamiksiarz mówi o sobie:


Cześć, jestem absolwentem gimnazjum, który lubi sobie czasami co nieco popisać.
Oprócz tego zajmuję/zajmowałem się tworzeniem filmików na YT, co pozwoliło mi zbudować nie wielką grupkę widzów, która była i jest dla mnie bardzo ważna. Teraz gdy zostałem blogerem, chociaż znając szczęście daleka jeszcze przede mną droga za nim będę się mógł liczyć w kraju z tymi z wyższej półki. Ogólnie interesuje się popkulturą, co chyba widać, preferuję komiksy i dobre filmy. Na stronie znajdziecie na razie to pierwsze, ale nigdy nie wiadomo, co będzie później. ***


A ja z obserwacji bloga mogę powiedzieć tylko, że jest to młody chłopak, z pasją. Jego teksty są interesujące, choć z reguły nie jestem przychylna komiksom. Zajrzyjcie koniecznie do komiksiarza, a może, podobnie i, jak ja, zostaniecie na dłużej?



My Fairy book world
http://myfairybookworld.blogspot.co.uk/


Ewelina niewiele o sobie mówi, nie znalazłam na tym blogu zakładki "o mnie". Jednak ja mogę wam powiedzieć o jej blogu, że jest z pewnością prowadzony z pasją. Dziewczyna czyta książki podobne do tych, które czytam ja. Pisze o nich w sposób lekki i przyjemny, zajrzyjcie koniecznie i zostańcie na dłużej, dziewczyna ma talent i pasje.





Kraina książką zwana
http://krainaksiazkazwana.blogspot.com/

Daria o sobie:


Na chwilę obecną jestem szaloną 25 - latką, ukończyłam studia magisterskie o ścisłym kierunku, jakim jest Technologia Żywności i Żywienie Człowieka na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Jeśli macie ochotę porozmawiać troszkę o zdrowym żywieniu to zapraszam! Oprócz moich książek, które bardzo kocham, największą miłością darzę moją córeczkę Lenkę, która przyszła na świat 17 października 2015r. To ona daje mi motywację każdego dnia, choć zabiera mi najwięcej czasu. ****

A ja mogę dodać tylko tyle, że Daria to osoba, która angażuje się całym sercem we wszystko, co robi. Jest przyjazna, a głowę ma pełną pomysłów. Czyta rozmaitą literaturę i mamy kilka wspólnych ulubionych książek (np. Pan Wilk) :) 
Zajrzyjcie do Dari, znajdziecie tam ciekawe recenzje i kilka konkursów. 



Książki widziane oczami Natalii
http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/


Natalia o sobie:


Jestem pełną energii nastolatką. Pogodna, miła, przyjacielska- zawsze służę pomocą! Realizuje wszystkie moje pomysły i spełniam marzenia. Uwielbiam czytać książki i opowiadać o nich. Jestem książkohiliczką! Bloga prowadzę od 21 lutego 2016r. i od tamtej pory stał on się moją największą pasją. Jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ mimo młodego wieku tyle już osiągnęłam. Jeszcze pół roku temu pomyślałabym, że prowadzenie bloga przeze mnie jest niemożliwe. Teraz jednak to robię i bardzo się z tego cieszę. Niczego nie żałuję! *****

A ja mogę tylko dodać, że na blogu znajdziecie wiele ciekawych recenzji, interesujących postów i kilka tagów książkowych. Zaglądajcie, czytajcie, komentujcie, zostańcie na dłużej.


Partyzantka





Martyna o sobie:

Mam kilka pasji i zielonego pojęcia, co z tym fantem zrobić. Dlatego imam się wszystkiego po trochu. Skończyłam pierwszy stopień studiów polonistycznych na specjalności edytorsko-wydawniczej. Teraz, na drugim stopniu polonistyki, jestem adeptem copywritingu, więc prawdopodobnie poza swoimi powieściami napiszę w przyszłości półtora miliona tekstów, od artykułu na temat łożysk do traktorów po opis na pudełku płatków śniadaniowych (niesamowicie uwielbiam płatki śniadaniowe). Chyba że nie napiszę, bo akurat poniesie mnie w inną stronę.******

A ja dodam, że już po sposobie pisania postów na blogu, widać, że jest t osoba charyzmatyczna, pełna pasji i energii. Jej teksty czyta się przyjemnie, zajrzyjcie i przekonajcie się sami!




ZA DWA TYGODNIE KOLEJNA PORCJA POLECAJKI!

* tekst z zakładki o mnie na blogu Nowe horyzonty
** tekst opisu google + z bloga Matka Puchatka
*** tekst z zakładki o mnie z bloga Komiksiarza
**** tekst z zakładki Daria z bloga Kraina książką zwana
***** tekst z zakładki o mnie z bloga Książki widziane oczami Natalii
****** tekst z zakładki o mnie z bloga Partyzantka

W następnej polecajce może się znaleźć TWÓJ blog, wystarczy, że napiszesz na Justyna929@vp.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger