08:30

Ostatni raz dałam się tak uwikłać!

Uwikłani. Na zawsze
Autor: Laurelin Paige

Tytuł oryginalny: Forever with You
Tłumaczenie: Monika Pianowska
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: Lipiec 2016 r.
Gatunek: Literatura erotyczna
Ocena: 4/6 (dobra)














To już moje ostatnie spotkanie z trylogią Uwikłani. Zakończenia bywają różne, czasami ostatnia część potrafi zniszczyć spojrzenie na całą serię. Czy tym razem było podobnie?

Postaram się nie zdradzać wiele z poprzedniej części, ale jeżeli jeszcze nie czytałeś tej historii, lepiej pomiń ten akapit.
W pierwszej i drugiej części wiele się działo. Zakończenie, jakie zaserwowała nam autorka, było bardzo intrygujące. Nie wiem, czy jest wśród czytelników osoba, która nie przeklina na niedopowiedziane i urwane zakończenia. Właśnie takim urwaniem scen kończy się druga część. Zaczynając trzecią, już wiedziałam, że będzie wiele emocji. Czy Hudson i Alayna przetrwają próbę czasu? A może znajdzie się ktoś, kto skutecznie zniszczy związek tych dwojga? Przekonajcie się sami, sięgając po Uwikłani. Na zawsze.




,,[...] ból ma to do siebie, że zawsze znajdzie sposób, aby od czasu do czasu o sobie przypomnieć, nawet gdy w życiu wszystko pięknie się układa."


Już od pierwszych stron zostajemy wciągnięci w akcje. Autorka stopniowo buduje napięcie i równie stopniowo je rozładowuje. Z każdą przewracaną kartką wciągałam się bardziej w historie tego dziwnego duetu. Z każdym przeczytanym akapitem zdawałam sobie sprawę, że każdy z nas mimo wszystko marzy o takim uczuciu, jakie spotkało tych dwoje. Miłość to ważna, jak nie najważniejsza, wartość w życiu, jest potrzebna niemal tak bardzo, jak tlen. Jednak nie każdy potrafi ja docenić. Zagłębiałam się w tę ostatnią część trylogii erotycznej i nieustannie zadawałam sobie pytanie, czy Hudson czegoś nie knuje, nie ufałam temu mężczyźnie, czułam, że ma jakiegoś asa w rękawie i wszystkich nas zaskoczy. Tylko czy moje przeczucie się spełniło?



,,[...] Być tal wysoko, czuć się nietykalną, kiedy wiatr smaga mnie od spodu. Rozumiem już, dlaczego tak wielu ludzi intryguje latanie. Problem w tym, że bez względu na to, jak wspaniały był lot, zawsze i tak musisz zejść na ziemie. I w wielu przypadkach ten powrót to powolne spadanie."
 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger