09:00

LBA czyli zdradzam nieco tajemnic :)

Ja nadal odpoczywam, a was w tym czasie uraczę LBA... ktoś mnie do niego nominował, ja skopiowałam pytania i... zapomniałam kto mnie nominował! Nie wiem czemu sobie tego nie zapisałam, ale jeżeli ktoś poznaje, że to pytania od niego to proszę dać znać :D





1. Co jest dla Ciebie największą motywacją?
 Oczywistą oczywistością jest, że największą motywacją jesteście WY moi czytelnicy, bez was nie byłoby mnie :)

2. Jakie gatunki książek czytasz najczęściej?
Właściwie czytam wszystko, nie mam ograniczeń. Nie sięgam raczej po poradniki, biografie i ,,dorosłą" fantastykę. 

3. Co sądzisz o komentarzach typu "obs/obs"?
Na ten temat wypowiedziałam się w poście ,,jak prowadzić bloga".
Dla mnie jest to śmieszne, obserwatorem musi być osoba, która chce mnie czytać i będzie odwiedzać.


4. Czy chciałaś kiedykolwiek usunąć bloga?
Tymczasowo się na to nie zanosi, ale może jak wrócę do pracy nie będę już miała tyle czasu? Sama nie wiem, życie jest przewrotne i nie można przewidzieć co spotka nas na drugi dzień.

5. Książka, do której wrócisz jeszcze wiele razy?
Dzieci warszawy Mam do tej książki wielki sentyment.

6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Aby być zdrowym i szczęśliwym :)

7. Z jakim autorem chciałabyś się spotkać?
Colleen Hoover niestety jak byłą w Polsce, to miałam dzieciaki chore i nic nie wyszło z naszego spotkania, ale na szczęście znam dobrego człowieka, który zdobył dla mnie autograf mojej mistrzyni New adult :)

8. Książka, której nie zamierzasz nigdy przeczytać?
Nie wiem... nigdy nie mówię nigdy :) 
  9. Co najbardziej denerwuje Cię podczas czytania?
 Jeżeli lektura jest wciągająca, to myślę, że mogłabym ją nawet czytać siedząc na mrowisku. Nie ma rzeczy, która mnie denerwuje w czytaniu... raczej denerwują mnie ludzie, którzy nie czytają, a mówią, że to jest nudne.

10. Czy Twoi znajomi wiedzą, że masz bloga?
 Ci bliscy tak... a dalecy nie muszą wiedzieć o takich rzeczach :)

11. Zwracasz uwagę na okładki?
Zwracam, choć nie jest to jedyne kryterium, które biorę pod uwagę wybierając ksżkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger