06:00

Court Ship Book Tag

Nominowana zostałam przez Kasię z bloga Kitty Candy.

1. ZAUWAŻENIE - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę.

 Dotyk Julii... ta okładka jest piękna!














2. PIERWSZE WRAŻENIE - książka, którą kupiłam ze względu na opis
Ze względu na opis kupiłam Lato koloru wiśni... niestety się zawiodłam :(













 3. SŁODKIE ROZMÓWKI - książka z niesamowitym stylem pisania
Cień wiatru... tu nie trzeba nic wyjaśniać, to trzeba przeczytać!














4. PIERWSZA RANDKA - pierwszy tom serii, który od razu sprawił, że chciałam sięgnąć po kolejny
Przypadki Callie i Kaydena... tu zakończenie jest taką emocjonalną bombą, że trzeba przeczytać kolejną część.















5. NOCNE ROZMOWY TELEFONICZNE - książka z którą przetrwałam noc
Ostatnio noc zarwałam przy Maybe someday. Nie mogłam się oderwać, chęć poznania zakończenia, byłą silniejsza niż wszystko inne na świecie. :)














6. ZAWSZE W MYŚLACH - książka, o której nie mogę przestać myśleć
Żar prawdy ta książka wryła mi się w pamięć i nie zamierza odejść, co więcej ja jej nigdzie nie puszczę!


7. KONTAKT FIZYCZNY - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia
Pewnie nie powinnam się powtarzać, ale... Maybe someday
8. SPOTKANIE Z RODZICAMI - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym
Niedawno skończyłam Pod podłogą i mogłabym tę książkę polecać wszystkim i wszędzie.
















 9. MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI - książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości
Myślę, że każdą z wyżej wymienionych będę jeszcze czytać nie jeden raz. :)

Nie nominuje nikogo, a zarazem nich nominowani czują się wszyscy chętni wykonać ten tag :)  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger