13:43

LBA

 Kolejna nominacja do LBA, tym razem od Uli z bloga As kier pisze.
Zaczynamy!




1. Jakiej książki/serii najbardziej nienawidzisz i dlaczego?
Nic nie przychodzi mi do głowy, wiele jest pozycji, do których już nie wrócę, ale daleko mi do nienawiści. 
 
2. Jakiej potrawy nie lubisz tak bardzo, że nigdy więcej nie weźmiesz jej do ust?

Flaki... fuuuuj jak to brzmi samo w sobie. 
 
3. Książek jakiego autora bądź wydawnictwa nie trawisz?

Nigdy nie jadłam książek, więc nie wiem jak przebiega proces ich trawienia :D
 
4. Czy jest coś, czego nie lubisz w blogowaniu? (w końcu wszystko ma swoje wady i zalety ;))

hmmm Chyba najbardziej nie lubię, a raczej irytują mnie komentarze w stylu ,,obs za obs" ,,kom za kom" Co to ma być? Podoba Ci się -zaobserwuj, skomentuj... ale nie w ten sposób! :) 
 
5. Jakich zabiegów w książce nie lubisz najbardziej (happy end, śmierć głównego bohatera, zwroty akcji...)?

Nienawidzę rozlazłych, irytujących bohaterów. Potrafią zepsuć całą radość z czytania. 
 
6. Co przeszkadza Ci w czytaniu?

Najczęściej w czytaniu przeszkadzają mi odgłosy wiertarki zza ściany. Poważnie! Mój sąsiad robi już pół roku remont!
 
7. Jaka jest Twoja najbardziej znienawidzona postać literacka?

Werter z książki Cierpienia młodego Wertera, ten facet był tak irytujący i rozchwiany, że miałam ochotę go wytargać z książki i przyłożyć w twarz... żeby było śmieszniej, to książka mi się podobała :D 
 
8. Czego nie lubisz, a musisz robić to codziennie (lub często)?

Nienawidzę myć garów, a jednocześnie nie lubię kiedy zalegają w zlewie...
 
9. Jak rozładowujesz ciężką atmosferę?

Śmiechem :D Bardzo dużo się śmieję, czasami sama z siebie ;) 
 
10. Jaki jest Twój sposób na przeprosiny po kłótni?

Jestem osobą upartą, nawet bardzo upartą. Ciężko przychodzi mi przepraszanie, choć z drugiej strony nie lubię zwad i ich unikam... wolę się nie kłócić, żeby nie musieć przepraszać

11. Jak opiszesz w 5 słowach "nienawiść"?

Nienawiść to złe uczucie, prowadzi do wielu przykrych sytuacji. Lepiej być obojętnym na niektórych, niż mówić, że się ich nienawidzi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger