16:00

Książka niczym facebook ?

Nominacja od Agnieszki z Książki od kuchni.














Twitter: twoja ulubiona krótka książka
Oskar i pani Róża.
Książka, bardzo krótka i prosta. W swej prostocie skrywająca, morze skrajnych emocji. Płakałam na niej jak małe dziecko. Bardzo trudno opuścić jej świat. 











Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję, by też ją przeczytać 
50 twarzy Greya. Ta książka była wszędzie, na pierwszy rzut oka myślałam, że jest to opowieść o facecie, który cierpi na zaburzenia paranoidalne i chorobę natręctw. Byłam wielce zdziwiona, gdy moja przyjaciółka zachwycała się tą książką. Nastał dzień gdy moja córka miała się pojawić na świecie, leżałam w szpitalu, a tam położne, salowe i pacjentki, wszystkie nadają o Greyu... byłam w wielkim szoku. Wtedy dopiero postanowiłam przeczytać opis tej książki, a potem samą książkę. 






Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne
Hmmmm  Nic nie przychodzi mi do głowy :)











Myspace: książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie.
Samotne wyspy i storczyk czytałam ją bardzo dawno temu, jeszcze w gimnazjum. Pamiętam odrobinę fabułę, było to coś na kształt dzisiejszego Nwe Adult, ale nie pamiętam kompletnie czy mi się podobała. Czasami mam ochotę do niej wrócić i przeżyć ją jeszcze raz, może byłą piękna? 






Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie 

Wiele było takich książek. Dotyk Juli ma piękną okładkę tak śliczną, że mogłabym ją ciągle oglądać. 








YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć

Jest kilka takich książek, między innymi to seria Lux. Choć słyszałam, że wytwórnia filmowa kupiła prawa do ekranizacji, ale co z tego będzie? 









GoodReads: książka, którą polecasz wszystkim
Cień wiatru ta książka jest piękna. Przepełniona życiowymi sentencjami, jest jedną z tych powieści, o których się nie zapomina. 
Z polskich książek, polecam Żar prawdy postawiłabym ją na jednej półce z Cieniem wiatru, ponieważ obie te pozycje są bliskie memu sercu. 








Nominuję:
Megi z bloga Książkoholiczka94

Marta z bloga Zaczytana dolina 
Marucha z bloga W szponach literek  

*Logo portali społecznościowych - źródło google 

10 komentarzy:

  1. Ja Greya czytałam jeszcze zanim stał się aż tak ''popularny'' i mało kto o niej wiedział. Muszę w końcu się wziąć za serie LUX, tym bardziej skoro w przyszłości może być ekranizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny TAG! Jeszcze o nim nie słyszałam, ale chętnie wykorzystam go u siebie! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/fictional-boyfriends.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też było tak z Greyem :)
    Świetny tag :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy gorąco do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam identycznie z Greyem, ale potem zaczęłam żałować, że zmarnowałam swój czas na tę historię. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy tag, interesujące odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jeszcze dziś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cień wiatru również zajmuje u mnie szczególne miejsce, niezwykla książka.Zaintrygował mnie Zar prawdy-skoro postswiłaś ja na jednej półce z Zafonem to musi byc wyjątkowa ksiazka...

    OdpowiedzUsuń
  8. MarTucha, ech Ty moja zjadaczko liter :0 Mam niezłą zagozdkę! Dzięki za nominację, normalnie jestem rozrywana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super byłoby zobaczyć "Lux" na ekranie. :)
    Dziękuję za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag i ciekawe odpowiedzi.
    Kurcze! Wychodzi na to, że tylko ja nie czytałam ,,Pięćdziesiąt twarzy Greya''.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger