03:00

Agatha Christie

Grafika pochodzi, od autorki tagu - Agnieszki z bloga książka od kuchni.


Dziś przychodzę z tagiem, do którego nominowała mnie Agnieszka z książki od kuchni.
Tag jest jej autorstwa i muszę przyznać, że bardzo ciekawy. Dlatego też ucieszyłam się z nominacji.

 
Zabójstwo Rogera Ackroyda – sztylet – książka, której zakończenie „przebiło” ci serce.
Skazani na ból autorstwa Agnieszki Lingas - Łoniewskiej, nie chce wiele mówić, ale ten kto czytał, będzie wiedział co takiego się wydarzyło.

Zerwane zaręczyny – trucizna – książka, o której nie możesz zapomnieć.
Jest takich kilka: np: Bidul Mariusza Maślanki, jest to książka, która mnie rozbiła, przyprawiła o gęsią skórkę, jest to istna lawina emocji.
Jest też oczywiście moja lubiona książka, Milion małych kawałków James Frey, czytałam wiele książek o tematyce uzależnień, jednak ta wbiła się w moją pamięć najbardziej, jest szczera do bólu, autor nie owija w bawełnę tylko pisze otwarcie o wszystkich trudach związanych z odwykiem narkotykowym. Myślę, że ta książka powinna się znaleźć w lekturach szkolnych, być może ostrzegłaby wiele osób przed popełnieniem błędu, jakim jest przyjmowanie narkotyków. 
Śmierć na Nilu – pistolet – książka, w której nie brakuje akcji.
Opposition, akurat skończyłam czytać. W tej książce, od początku do samego końca, coś się dzieje.

Morderstwo w Orient Expressie – pociąg – książka, w której bohaterowie dużo podróżują.
Odyseja ta książka była dla mnie drogą przez męki :D A coś bardziej współczesnego to może... Pies, który jeździł koleją :D No nic mi nie przychodzi do głowy :D

Dziesięciu Murzynków – wyspa – książka, w której akcja dzieje się w niewielkiej przestrzeni (wyspa, dom, małe miasteczko).
O! Może mój ulubiony blond... to znaczy nie zmienił się tylko blond Agaty Przybyłek, akcja książki dzieje się w małej wsi zwanej Sosenkami.

Morderstwo na polu golfowym – Herkules Poirot – książka z detektywem, którego zdolności są niesamowite.
Nie czytam wielu kryminałów i nie potrafię sobie teraz nic przypomnieć :(


Noc w bibliotece – panna Marple – książka z błyskotliwą główną bohaterką.
Rory z książki Aplikacja. Bohaterka odkrywa wiele zagadek i potrafi je połączyć w jedną całość.


Tajemnicza historia w Styles – debiut – pierwszy kryminał, który przeczytałeś.
Pierwszy kryminał jaki przeczytałam był świetny! Jest tylko jeden drobny problem! Nie pamiętam tytuły ani autora :D Czytałam tę książkę będąc w gimnazjum, podkradałam ją chrzestnemu, była naprawdę dobra. Z fabuły pamiętam wiele, nie pamiętam natomiast tytułu, ani autora. W tytule było coś z braterstwem... z krwią... nie pamiętam :(                                


9 komentarzy:

  1. Ciekawe tytuły :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, faktycznie bardzo interesujący Tag. Podziwiam osoby, którzy mają taką wyobraźnię do ich wymyślania. :D Z wymienionych przez Ciebie książek znam tylko Aplikację i Psa, który jeździł koleją, więc nie wiem, czy mam się czym chwalić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och weź, to był mój pierwszy tag, tak się nad nim namęczyłam!

      Usuń
  3. No i taki tag mogłabym zrobić od zaraz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny TAG. :D Co prawda książek Agathy Christie nie czytałam, ale TAG chętnie bym wykonała. :)

    Zgadzam się co do zakończenia "Skazani na ból"! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny TAG, nigdy wcześniej go ne spotkałam na żadnym z odwiedzanych przeze mnie blogów;)

    http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy TAG :). Strasznie chciałabym przeczytać "Skazani na ból" ale wciąż nie mogę na nią trafić w mojej bibliotece.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger