03:00

Tag tagiem tag pogania... cd.

Teraz przejdę do tagu, do którego nominowała mnie Megi94 z Książkoholiczka94 
Tag polega na dopasowaniu książek do podanych nazw pierwiastków. Zaczynamy!
 
1. Cez-Wybuchowa książka! 
 Pierwsze co przyszło mi do głowy to trylogia "Dotyk Julii"... hmm nawet nie wiem dlaczego ta właśnie książka, ale ten punkt Omega i wybuch i wszystko razem. :)
2. Ununtpent-Książka, którą przeczytałaś zaskakująco szybko
Ostatnio... chyba było to "lato koloru wiśni". 500 stron w jeden wieczór, po czym stwierdziłam, że książka była średnia :)
3. Rad-Twoja ulubiona książka napisana przez Polaka   
Kilka takich jest np. Tango Sławomira  Mrożek. Pamiętnik narkomanki  Barbara Rosiek (i inne książki tej autorki), Bidul Mariusz Maślanka, Bezczelna Martyna Kubacka, Eperu Augusta Docher...
4. Tantal-Książka z wątkiem zaczerpniętym z mitologii  
Nie potrafię sobie nic przypomnieć. Zazwyczaj nie czytałam Fantasy, a tam często pojawiają się motywy mitologiczne...
5. Złoto-Najdroższa książka jaką kupiłaś  
Chyba nie ma takiej. Kupuję na wyprzedażach, zawsze porównuję ceny.
6. Magnez-książka lekka, niezobowiązująca i znana prawie przez wszystkich
Lekka, niezobowiązująca i wszyscy ją znają? hmm lekkich i niezobowiązujących jest kilka, ale czy wszyscy je znają... jedną z lekkich książek  jest "nie powiesz nikomu", albo "nie zmienił się tylko blond" (moja ulubiona
7. Bizmut-Książka z piękną okładką



8. Polon-Książka po której miałaś kaca książkowego
Kilka takich było... "chłopiec w pasiastej piżamie", "dziewczynka w zielonym sweterku", "bidul", a ostatnimi czasy "afgańska perła"
 9. Ksenon-Książka, przy której prawie zasnęłam
 After Anna Today   
10. Chlor-Książka tak ciekawa i wciągająca że nie miałaś czasu by wziąć oddech
Kilka takich było... może niech będzie Maybe someday

11. Technet-Czyli osoby, które tagujesz 
Agnieszka z   Książka od kuchni
Agnieszka z  nie teraz właśnie czytam 

10 komentarzy:

  1. Super! Podoba mi się ten tag, chętnie go wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz "szczęście" do tagów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Lato koloru wiśni" faktycznie szybko się czyta, podobnie jak jej kontynuację ;)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg...wszędzie chemia! :D
    Nigdy nie widzialam tego TAG-u, ale wydaje się ciekawy!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/dzien-22-ksiazki-ktore-zmieniy-moj.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka ze mnie noga z chemii, że zawsze omijałam ją na kilometr, a tu proszę, taki fajny Tag. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie odpowiedziałaś. Ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedzi;) Też zawsze szukam najniższej ceny (bo po co przepłacać:D)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Tagu: http://biblioteczkapati.blogspot.com/2015/12/lucyuszowy-book-tag.html ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger