15:00

Sylwester z książką! Prywatne podsumowanie roku :)

Kochani, stary rok się kończy, nowy nam zaczyna. Niech dla wszystkich z Was, ten nadchodzący rok będzie obfitował w same wspaniałości, życzę wam wielu wspaniałych chwil, mnóstwo ciekawych książek, aby każdy nadchodzący dzień był lepszy od poprzedniego!


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!


 Znalezione obrazy dla zapytania Sylwester






Kochani, a teraz moje drobne podsumowanie. Niestety nie powiem wam ile przeczytałam książek, ponieważ tego nie liczyłam, ale napiszę wam coś innego, o mijającym roku.
 


Zacznę od - moim zdaniem - najlepszej książki 2015 roku. Pozycja ta zbiera rozmaite recenzje, jednak moje serce udało jej się skraść moje serce.
 Mowa oczywiście o książce Kochając pana Danielsa, książka ta ukazała się nakładem wydawnictwa Fillia. Jest to opowieść pełna bólu, cierpienia i żałoby. Pokazuje nam jak wielką siłą jest wsparcie drugiego człowieka. Wszystko to jest napisane pięknym i barwnym językiem, jest to wręcz poezja wśród prozy.

Kolejną dobrą książką roku jest Maybe someday, piękna historia okalana cudowną muzyką, balsam dla moich czytelniczych zmysłów.



Książka, która mnie zawiodła w minionym roku to lato koloru wiśni, pozycja ta nie była zła, ale pokładałam w niej wielkie nadzieje, a dostałam mocno przeciętną lekturę.



 Książka polskiego autora/autorki, wydana w minionym roku, która skradła moje serce. Jednej nie sposób wybrać, więc powiem o kilku. 

Na pierwszym miejscu bezapelacyjnie jest... Nie zmienił się tylko blond autorstwa Agaty Przybyłek, książka została wydana nakładem wydawnictwa Czwarta Strona.







Drugą tegoroczną pozycją jest... Eperu Augusty Docher, magiczna opowieść wydana nakładem wydawnictwa Bis.







 Kolejną pozycją jest Po prostu bądź Magdaleny Witkiewicz. Książka wydana nakładem wydawnictwa Fillia. Podbiła moje serce, po czym roztrzaskała je w drobny mak, aby po chwili dać ukojenie... Po prostu lawina emocji.



Ostatnią już polską książką, jest Skazani na ból autorstwa Agnieszki Lingsa- Łoniewskiej. Powieść pełna bólu, cierpienia, skrajnych emocji i częstych palpitacji serca. Polecam!



W następnej odsłonie posta, chcę się z wami podzielić nowościami, na które czekam! 

Z wydawnictwem Fillia czekam na!


Pięć sposobów na upadek

Jest to piąta część

bestsellerowego cyklu
K.A Tucker
Opis książki znajdziecie TUTAJ

Obsesja 
Jest to nowa książka autorki
 fenomenalnej serii Lux.
Jennifer L.Armentrout
Opis znajdziecie TUTAJ

Związani 
Czyli kolejne spotkanie, z pełną humor, twórczością
Emmy Chase
Opis TUTAJ


Awaria małżeńska 
jest to "dziecko", dwóch polskich autorek
Nataszy Sochy i
Magdaleny Witkiewicz.
Opis
TUTAJ 
Z wydawnictwem Czwarta Strona czekam na

Nieszczęścia chodzą stadami 
Jest to kolejna książka Agaty Przybyłek, 
która podbiła moje serce, swoim debiutem
Nie zmienił się tylko blond. 
Nie mogę się już doczekać kolejnego
 powrotu do Sosenak i pani Haliny
Opis TU
 Smak ciemności 
Ostatnia, dopełniająca, część serii The dark duet 
 Opis TU


Z wydawnictwem Lucky, czekam na
Anatomia uległości 
To już druga książka Augusty Docher,
ta pozycja znacząco różni się od jej debiutanckiego Eperu



Z wydawnictwem W.A.B czekam na



Ta dziewczyna
To trzecia część Pułapki uczuć.
Od tej autorki biorę wszystko, 
mam wrażenie, że nawet encyklopedię 
potrafiłaby napisać z wielką dawką emocji
Opis TU


Z wydawnictwem Feeria young, czekam na
Kuracja samobójców
Wyczekuję tej książki, od dnia 
kiedy skończyłam czytać Plagę samobójców.
Dawno żadna książka mnie tak nie rozbiła.
Opis tutaj
Złe dziewczyny nie umierają
Nie wiem wiele o tej pozycji,
 ale opis wiele obiecuje.
Z wydawnictwem Kobiecym, czekam na:


Uwikłani. Obsesja
To druga część, trylogii Uwikłani 
jestem jej bardzo ciekawa 
i nie mogę się już doczekać,
kiedy będę mogła ją przeczytać.
Pełen opis TUTAJ 



Sekrety francuskiej kuchareczki
Pełna humoru, opowieść o młodej Francuzce.
Opis brzmi obiecująco i zachęcająco.
Więcej TUTAJ
Dziewczyna z ogrodu
Po tej książce, oczekuje wielu skrajnych emocji. 
Mam nadzieję, że właśnie to dostanę.



Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Jednak zakończę w tym miejscu. Pozycje, które wymieniłam, są na mojej liście MUST READ.
 Na zakończenie, życzę Wam udanej zabawy sylwestrowej i wszelkiej pomyślności w nowym roku!  

 
 
 


















17 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych książkach, ale na kilka chyba chętnie bym się skusiła! :)

    Szczęśliwego 2016 roku!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/sylwester-zyczenia-wyzwania-fajerwerki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Styczeń pod względem premier książkowych jest chyba najlepszym miesiącem, czeka nas mnóstwo wspaniałych premier. :-) Wszystkiego dobrego w 2016 roku. :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe tytuły i też czekamy na "Kuracja samobójców" i "Złe dziewczyny nie umierają" :)
    Szczęśliwego!

    Buziaczki! :*
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym roku!!!
    Kochając Pana Danielsa , Maybe Someday, Lato koloru wiśni, Eperu , Skazani na ból rewelacyjne!!!
    Natomiast czekam na premiery książek Związani , Ta dziewczyna , Anatomia uleglości , Smak ciemności, Uwikłani

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się boję stycznia bowiem ten miesiąc obfituje w tak wiele ciekawych nowości, że nie wiem, jak temu podoła mój portfel ;)) Z tych, o których wspomniałaś jest wiele, które również chciałabym przeczytać :)
    Kochana wszystkiego co najlepsze w Nowym 2016 Roku, spełnienia wszelkich marzeń, spokoju, uśmiechu i wile wolnego czasu na lekturę! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ciekawych książek czeka na swoją noworoczną premierę, ciekawi mnie zwłaszcza "Obsesja", b serią "Lux" autorka mnie zaczarowała.
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2016 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zaczytanego 2016 roku!!!! Oby był mega książkowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sporo do nadrobienia, ale liczę, że uda mi się podgonić. Z wymienionych nowości, czekam na "Smak ciemności" (nie ma opisu do niej, choć próbowałam klikać :( ).
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam sporo do nadrobienia, ale liczę, że uda mi się podgonić. Z wymienionych nowości, czekam na "Smak ciemności" (nie ma opisu do niej, choć próbowałam klikać :( ).
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle wspaniałych książeczek. Aż miło popatrzeć :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości:)Właśnie skończyłam Po prostu bądź i jestem zachwycona! Co do nowości- oj chciałabym wszystkie!Szczęśliwego i zaczytanego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego :) Maybe someday uwielbiam, za to Kochając pana Danielsa mnie bardzo rozczarowało. Ja najbardziej czekam na Smak ciemności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe podsumowanie. Podpisuję się pod nim niemal całkowicie, za wyjątkiem ''Lata koloru wiśni'', które mnie osobiście urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę tu kilka pozycji o których marzę, a są po za zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko, czytam ten post i nie wierzę, w co widzę! Mam nadzieję, że "Nieszczęścia" nie zawiodą, a Twój post wrzucam na swój fanpage, a co tam! Jak słodzą, to trzeba się pochwalić :P Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger