04:00

Podróżniczka! "Nie powiesz nikomu"

Książka "Nie powiesz nikomu" wywołała u mnie salwy śmiechu, zdaję sobie sprawę z tego, że każdy ma inne poczucie humoru. Mimo to pragnę się z wami podzielić tą książką!


Okładka książki Nie powiesz nikomu?
Wiem, że ta okładka jest okropna:) Ale środek taki nie jest.



Zapraszam na Book Tour!

1.Każdy z uczestników musi się zgłosić na adres e-mail  Justyna929@vp.pl
  •  W wiadomości należy podać adres do wysyłki i adres bloga, na którym zostanie opublikowana recenzja
  • Zgłaszający się jest zobowiązany do przeczytania książki w terminie do 14dni. Następnie należy książkę wysłać pod wskazany przeze mnie adres.
  • Po przeczytaniu należy umieścić recenzje na swoim blogu i podesłać mi link do recenzji (link można wysłać w komentarzu pod dowolnym moim postem, bądź na stronie na facebooku)
  • Książkę należy wysyłać listem poleconym (zwykłe giną na naszej kochanej poczcie polskiej), najlepiej jeżeli byłby to list polecony priorytetowy (szybciej dojdzie do adresata)
2. W recenzji należy napisać, że książka bierze udział w zabawie Book Tour, a organizatorem jestem ja:) (Czyli blog Książko miłości moja)

3. W zabawie mogą wziąć udział wszystkie osoby, posiadające bloga i zamieszkujące teren polski
4. Na pierwszej stronie książki, należy umieścić adres bloga.
  • Na ostatniej można napisać, niewielką dedykacje czy też narysować niewielki rysunek (hulaj dusza! )
  • Mile będą widziane zaznaczone przez was cytaty. (zaznaczanie cytatów metodą dowolną :D )
 5. Na koniec książka wraca do mnie, a ja na blogu wstawiam linki do waszych recenzji. 
 6. Book toru odbędzie się, jeżeli zbierzemy minimum pięciu chętnych! :)


Czekam na zgłoszenia! :)

(Zgłoszenia przyjmuję od dnia dzisiejszego tj. 19.10. do dnia, 20.11. br. )
 

11 komentarzy:

  1. Zgłoszenie wysłane!

    Buziaki,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie dam rady, bo za dużo innych książek na mnie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tam tyle zaległości, że się nie wyrabiam;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz przeczytalam 😊 Jest bardzo fajna i lekka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli ta książka faktycznie jest dobra, to dlaczego ktoś pozwolił grafikowi tak ją skrzywdzić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chce wiedzieć kto robił okładkę, tez masz wrażenie, jakby kot miał sztuczną szczękę? :o

      Usuń
  6. Okładka jest koszmarem grafika, ale słuszałam o tej pozycji wiele ciepłych słów ;) Trzymam kciuki za powodzenie Twojej akcji BookTour ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa! Uwielbiam komedie :) Życzę wszystkim miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, obecnie mam za dużo książek do czytania. Życzę miłej lektury wszystkim. Akcje Book Tour są wspaniałe. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger