18:56

Bezmyślna. S.C Stephens


Bezmyślna
Autor: S.C Stephens
Wydawnictwo: Akurat
Tłumaczenie: Joanna Grabarek
Data wydania: 30 kwietnia 2014r.
Ilość Stron: 670
Kategoria: Romans, New Adult




"W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze." 
Carlos Riuz Zafon

Czytając "Bezmyślną", w mojej głowie królował ten cytat. Wiele razy Kiera zastanawiała się co czuje do Dennego. Jeżeli zwątpimy w miłość możemy być pewni, że nigdy nie była ona prawdziwa.

Czy zdarzyło wam się kiedyś myśleć sercem, a nie rozumem?
Z pewnością nie raz.
Pytanie tylko, która droga jest lepsza, ta którą podpowiada rozum, czy ta co nam dyktuje serce?

Kiera jest w szczęśliwym związku z Dannym. Z miłości do niego, godzi się przeprowadzić setki kilometrów od domu rodzinnego. Zamieszkują u dawnego przyjaciela Dannego, Kellana.
Z dnia na dzień chłopak dowiaduje się, że musi opuścić dziewczynę na jakiś czas. Ma wyjechać w delegacje. To nic strasznego przecież prawdziwa miłość przetrwa wszystko, co jednak jeśli nie jest ona prawdziwa?

Kellan to miejscowa gwiazda rocka, jest znany z grania w barze i podrywania miejscowych panienek. 
Mimo odmienności charakterów Kiera i wokalista zespołu, odnajdują wspólny język. Nie od dziś wiadomo, że przeciwieństwa się przyciągają. Książka pokazuje jak cienka jest granica między przyjacielskimi gestami, a flirtem. Widzimy jak łatwo się zatracić i dać ponieść poczuciu chwili.

Dziewczyna stoi przed trudnym wyborem, zdaje się kochać obu panów jednocześnie. 
Którego wybierze, gdy zostanie przyparta do muru? Jak potoczą się losy tych ludzi?

S.C Stephens udało się stworzyć powieść która porywa od początku do końca. Wynosi pod niebiosa i pomału spuszcza do samych wrót piekieł. Czujesz się jak w pędzącej lokomotywie emocji, nie jesteś w stanie ich powstrzymać. Kreacja bohaterów jest realistyczna, bez wątpienia można by spotkać takich ludzi na swojej drodze. Kellan jest chłopakiem skrzywdzonym przez przeszłość, cienie dzieciństwa krzyczą mu do uszy, stara się je zagłuszyć przypadkowym seksem. Gdy poznaje Kiere ta zdaje się być jego światełkiem w tunelu. Czy dziewczyna zechce być promykiem szczęścia dla zranionej duszy rockmena?

Fenomenalne są również postacie poboczne. Przyjaciele z zespołu, z baru. Najbardziej ze wszystkich lubię Griffina, dodaje tej powieści niepowtarzanego charakteru i smaku. Chyba wszyscy wśród swoich znajomych mamy kogoś szalonego i nieprzewidywalnego jak Griffin? :)

Jeżeli się zastanawiasz czy sięgnąć po tę pozycję, odrzuć wszelkie opory i czytaj. Ja oceniam ja na 5+ i z pewnością jeszcze nie raz do niej zajrzę.

10 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce, ale jakoś nie mogę się przekonać. Chociaż nie mówię nie, bo czasami do niektórych książek muszę się przez dłuższy czas przekonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się w tajemnicy, że wycisnąć ze mnie łzy :) Bezmyslna jest dla mnie najlepsza z całej trylogii :) chętnie poznam kiedyś twoje zdanie o niej :)

      Usuń
  2. Książkę czytałam i szalenie mi się podobała, chociaż zachowanie bohaterki często wkurzało mnie niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio często mówiłam, że to nie powieść dla mnie, ale chyba jednak zmienię zdanie ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę to przeczytać! Proszę dodaj możliwość obserwowania Twojego bloga, bo omijają mnie same dobre recenzje :)
    Pozdrawiam,
    subiektywne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz ;) trochę jeszcze raczkuje w temacie wiadomo "nie od razu Kraków zbudowano ;) "

      Usuń
  5. Ja tę trylogię zaczęłam czytać od końca, ale ostatni tom mi się podobał więc mam w planie nadrobienie zaległości. Ten tom czeka na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha o takim Sposobie czytania trylogii jeszcze nie czytałam ;) Dla mnie najlepsze były pierwsza i ostatnia część :)

      Usuń
  6. Cała seria jest fantastyczna.Zakochałam się w historii Kiery i Kellana :-D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger