11:02

Ari Agnieszka Opolska



W trzech punktach:
1. Sztuka
2. Miłość
3. Niedomówienia, emocje.

*Ari, studentka krakowskiego ASP, prowadzi beztroskie życie. Żyje z dnia na dzień, niczym się nie przejmując. Do czasu...
Dziewczyna pakuje się w poważne kłopoty. W jednej chwili jej świat legł w gruzach. Ari pogrąża się w rozpaczy i problemach finansowych. Niespodziewanie w jej życiu pojawia się dwóch mężczyzn. Ian i Kamil, różniący się niczym ogień i woda. Czy dzięki nim los Ari odmieni się na lepsze? Czy dziewczyna będzie umiała odpuścić przeszłość i skupić się na teraźniejszości?*

Książki Agnieszki Opolskiej znam i lubię już od dawna. Zazwyczaj mnie zachwycała, ale tym razem... przeszła sama siebie. Naprawdę dałam się wciągnąć w jej historię, polubiłam postacie i choć Ari czasami mnie irytowała do granic możliwości, rozumiałam jej frustracje, jej niezadowolenie — rozumiałam ją i pomimo jej wad naprawdę ją polubiłam. Choć życie daje jej po głowie, ona potrafiła znaleźć małą cząstkę rzecz, dla której się nie poddawała i walczyła o nią, a przy okazji o samą siebie. Autorka nie oszczędza tej postaci, ale ja lubię, jak bohaterowie cierpią, lubię czuć ich emocje, jednoczyć się z ich bólem — a Agnieszka Opolska idealnie potrafi oddać emocje postaci i tym razem było również emocjonująco i niezwykle wzruszająco.

No i tajemnice, sekrety... niedopowiedzenia, jakie kłębią się w życiu bohaterki to również wątki, które wzbudzają mnóstwo emocji. Lubię, jak w przeszłości bohatera są jakieś ukryte sekrety, a jeszcze lepiej jak sam bohater nie ma o nich zielonego pojęcia, a w tym przypadku właśnie tak było. W jednej chwili okazało się, że życie Ari wcale nie było takie, jakim je chciała przeżyć, a tajemnice sprzed lat trawią ją od środka...

No i Kamil... bohater, o którym nie łatwo będzie wam zapomnieć. To nie typ znany ze schematycznych romansów — nie jest milionerem w garniturze. To raczej mężczyzna, który nie boi się pracy i bierze od życia to, co ono mu oferuje. Jestem przekonana, że skradnie wasze serca, ponieważ jest facetem, takim, jakiego możemy spotkać wszędzie — nie jest idealny, nie jest perfekcyjny, jest... normalny. I za tę normalność w postaciach należy się autorce wielki plus.

Agnieszka Opolska stworzyła książkę, od której nie można się oderwać! Pełna sztuki, dramatów głównej bohaterki i rodzinnych tajemnic, które krok po kroku wychodzą na światło dzienne. Znajdziemy tu również wątek miłosny, który rozgrzeje serce i... zaskoczy zakończeniem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger