18:04

Śnieżka - Weronika Cichoń




W trzech punktach
1. Powieść w klimacie New adult.
2. Tajemnice z przeszłości.
3. Przyjaźnie miłości i niechciane znajomości.

*Wiktoria nie należy do osób towarzyskich i nie cieszy się popularnością wśród znajomych. Nie ma przyjaciół, nie imprezuje, dobrze się uczy i ma plany na przyszłość. Skazą jej idealnego życia jest przeszłość, która nie pozwala o sobie zapomnieć. Wszystko się zmienia, gdy do jej pokoju wkrada się kot. A wraz z nim, Aleks – wytatuowany blondyn, niezbyt wylewny, bezczelny i oceniający po pozorach.

Życie dziewczyny nabiera tempa. Problem w tym, że demony przeszłości nie śpią, tylko cierpliwie czekają.*

Jestem pozytywnie zaskoczona tą książką! Fabularnie naprawdę mocno mi się podobała, ale nie była doskonała. Odrobinę kuleje jeszcze styl autorki, czasami miałam wrażenie, że niektóre sceny urywały się w połowie, żeby dać szansę kolejnym. Zabijało mi to odrobinę płynność czytania i wybijało z rytmu. Ale to jedyny minus, jaki znalazłam — styl można doskonalić, szlifować, jednak pisanie o emocjach autorka opanowała do perfekcji! Mogłam się wczuć w przeżycia bohaterów, poczuć na własnej skórze ich uczucia, bolączki — a to w powieściach lubię najbardziej.

Podobała mi się kreacja bohaterów, są wielobarwni, zaskakujący ludzie z przeszłością i z niewiadomą przyszłością. Dostaliśmy postacie, które mają wiele za uszami, a autorka im nie szczędziła, tylko podrzucała kolejne kłody pod nogi i plątała ich losem.



No i wątek miłosny — taki naturalny, nieprzesłodzony (choć ja lubię, jak jest słodko, aż mdli) to tu jednak nie było słodko różowo i kolorowo. Było życiowo, a relacja bohaterów jest przeplatana czarnymi i jasnymi barwami. Autorka nadała kontrast tym postaciom, każdy w sobie ma odrobinę mroku i jasności.

To naprawdę ciekawa książka, wyczekują kolejnych powieści autorki i jestem ogromnie ciekawa, jak na przestrzeni kolejnych powieści będzie rozwijał się jej warsztat! Jeżeli szukacie powieści, w której będzie miłość, przyjaźń — ale też brudny świat, szemrane interesy i nałogi, które przyćmiewają zdrowy rozsądek — to Śnieżka jest powieścią dla was.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger