09:53

Polecajka blogowa #6





Po zbyt długiej, przerwie wracam z blogową polecajką. Dziś trzy blogi, które być może już znacie, a może dopiero uda wam się poznać, dzięki mojemu postowi.
Przypominam, że w polecajce polecam ulubione blogi, ale też nowe, świeże, takie, które dopiero poznaję. Jeżeli uważacie, że wasz blog jest godny polecenia, chcecie pozyskać nowych czytelników, zgłoście się na adres mailowy Justyna929@vp.pl
Jeżeli
Twój blog mnie czymś przekona, chętnie go polecę innym!

Chaos myśli.


Autorka o sobie:
Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Zakręcona książkoholiczka z głową pełną przemyśleń; romantyczna recenzentka książek. Blogowanie to sposób na wyrażenie siebie i podzielenie się tym, co wiem i czuję. Książki są czymś więcej niż sklejonym stosem kartek i pragnę podzielić się tym, czym one tak naprawdę są.

A ja powiem, że odwiedzam tego bloga od pierwszych dni mojego blogowania. Ania pisze z sensem, a jej recenzje są wartościowe i pełne emocji. Często czytamy te same książki, choć czasami nasze opinie różnią się od siebie diametralnie. Jeżeli szukacie bloga prowadzonego z pasją i dbałością o szczegóły zapraszam na chaos myli, który chaosem jest tylko z nazwy! → LINK

Zapatrzona w książki



Autorka o sobie:
Irenka o sobie nic nie mówi dlaczego? Jej strona twierdzi, że dopiero się przygotowuje! W takim razie trzeba nam tylko czekać na samoocenę ze strony blogerki :)

A ja powiem, że niedawno miałam okazję poznać Irenkę na mniej blogowym forum. Współtworzymy razem wydarzenie na facebooku i powiem wam, że autorka bloga w kontaktach prywatnych jest niezwykle sympatyczna, rzeczowa i charyzmatyczna, do tego uważam, że to niezwykle pogodna osoba a takie lubię najbardziej! Pomijam fakt, że nasz gust książkowy jest niemal identyczny. Jeżeli szukacie bloga prowadzonego systematycznie, rzeczowego i z duszą, to zaglądajcie do Irenki — koniecznie! → LINK

BookParadise



Autorka o sobie:
Uwielbiam czytać fantastykę (wampiry, wilkołaki, czarownice, elfy). Ma ona w sobie niesamowitą magię, która pobudza wyobraźnie. Kocham to!
Sięgam oczywiście także po młodzieżówki, romanse, erotyki i książki dla dzieci.
Nie ograniczam się jednak tylko do tych gatunków, zdarza się, że przeczytam kryminał, czy też inną książkę z innego gatunku.
Czynnie pomagam zwierzętom, nienawidzę, gdy ktoś przechodzi obojętnie obok stworzeń, które potrzebują pomocy i zawsze wkraczam do akcji, kiedy wymaga tego sytuacja.
Zazwyczaj jestem cicha, ale gdy zacznę mówić, nie można mnie „zamknąć”. Podobno jestem chaotyczna.
Jeżdżę konno oraz motocyklami, to moje dwie pasje, które są na równi z czytaniem oraz pisaniem.
Nie oglądam się w przeszłość, żyję chwilą, nie zaprzątam sobie głowy niepotrzebnymi sprawami.
Wśród moich czytelników nazywa „szatanem kusicielem” oraz „wiedźmą” i w zupełności się z tymi określeniami zgadzam.
Od niedawna łączę czytanie z pisaniem, sprawia mi to ogromną przyjemność.
Jestem otwarta na każdego i chętnie pomagam oraz wysłuchuję, niemniej jednak czasami ciężko jest dogadać się ze mną.
Uwielbiam sarkazm!
Jak mnie gdzieś zobaczycie, to uciekajcie, gryzę ;)

A ja powiem, żebyście jej nie słuchali! Wcale nie gryzie! Jest osobą niezwykle miłą i potulną jak baranek — no, chyba że będziecie ją drażnić! Jeżeli już się w coś angażuje to całą sobą, ostatnio miałam okazję to zauważyć. Ponadto jest konkretna, merytoryczna i szczera w tym, co robi. Jeżeli szukacie bloga, na którym będą recenzje do bólu szczere i prawdziwe, znajdziecie je właśnie u Natalii. → LINK
 


Tekst i grafika z bloga Chaos myśli — link
Tekst i grafika z bloga Zapatrzona w książki — link
Tekst i grafika z bloga BookParadise — link

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger