19:42

Konkurs!!!!







Dziś konkurs bardziej kreatywny, losowań było już stanowczo za dużo!Zadanie jednak jest proste i myślę, że każdy książkoholik potrafi na nie odpowiedzieć.

Jasne jest, że każdy z nas ma multum praw i obowiązków. A jakie są obowiązki książkoholika? Każdy uczestnik musi wymienić minimum jedno prawo (obowiązek) książkoholika, maksymalnie można wymienić trzy prawa (w jednym poście).

Konkurs trwa od dziś do 28.10.2016 r.
Wyniki podam do trzech dni po zakończeniu konkursu.
WYGRYWAJĄ DWIE OSOBY!

Aby wziąć udział w konkursie, należy:


  • Wymienić od jednego do trzech praw książkoholika (niech poniesie was fantazja!)
  • Przeczytać regulamin!
Ponadto miło będzie, jeżeli wykonacie zadania nadprogramowe:
  • Zaobserwujecie mój blog.
  • Polubicie mnie na facebooku TUTAJ.
  • Polubicie sponsora nagrody na facebooku TUTAJ.
  • Powiadomicie znajomych o konkursie.

1. Organizatorem konkursów jest profil Książko miłości moja.
2. Nagrodą w każdym konkursie jest książka, której tytuł został podany w poście konkursowym.
3. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Edito Red

4. Zwycięzcę konkursu wybiera administrator strony książko, miłości moja.
5. Data zakończenia konkursu jest wyraźnienie zaznaczona w poście konkursowym.
6. W konkursach mogą brać udział osoby  zamieszkujące na terytorium Polski (nie wysyłam przesyłek zagranicę).
7. Osoby biorące udział w konkursach zgadzają się publikację nazwy ich profilu (imienia oraz nazwiska) w przypadku wygranej.
8. Odpowiedzi udzielamy w komentarzu pod postem konkursowym na profilu Książko, miłości moja.
9. Zwycięzca konkursu ma 7 dni na kontakt z Organizatorem w celu ustalenia sposobu doręczenia nagrody.
  •        Organizator zobowiązuje się nie udostępniać publicznie
                        danych podanych przez Zwycięzcę.

10. Wygrana zostanie wysłana w ciągu miesiąca, od otrzymania adresu zwycięzcy. (Chyba że zwycięzca zdecyduje się na przesyłkę nierejestrowaną, wtedy nagroda może zostać wysłana szybciej)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger