13:00

My little pony book tag

Tag od Agnieszki z Książka od kuchni





Apple Jack – książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne
Hmmmm nie mam zielonego pojęcia :D O! A może Dziewczyna w zielonym sweterku. Myślę, że można ją podciągnąć pod tę kategorię. Tam widać silne więzi rodzinne, niegdyś bogata i poważana rodzina Żydowska traci wszystko, dom, wzelkie bogactwa, tylko pobyt w kanałach jest w stanie ich uratować, mimo to nie tracą nadziei. Piękne jest to, jak Krysia opisuje sytuacje, pokazuje, że tato starał się zachować wszelkie formy normalności, uczył ich pisania i czytania, bawili się w teatrzyk, wszystko po to, aby uciec myślami od przerażającej sytuacji.
Pinkie Pie – najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w swojej „czytelniczej karierze”
 Nie powiesz nikomu dosłownie płakałam ze śmiechu :)
Rarity – książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów
Silna i niezależna? Na myśl przychodzi mi tylko Carolina z Nie dajesz mi spać.
Fluttershy – wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni
Ponownie chcę powiedzieć o dziewczynce w zielonym sweterku, ale się powstrzymam. Myślę, że Bidul jest piękną wstrząsającą lekturą, o której wiedzą nieliczni. 

Twilight Sparkle – książka z postacią, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką
Nie zmienił się tylko blond, chciałabym mieć przyjaciółkę taką jak Iwonka. Wesoła, rozgarnięta i zawsze opanowana... no prawie zawsze :P 
 
Spike – książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią
 Hmmmm  nie wiem chyba jeszcze nie spotakałam takiej. W wielu jest nieszczęśliwa miłość, ale kończy się pięknie... 
Rainbow Dash – książka, do której masz największy sentyment
 Dzieci Warszawy... ponieważ od tej książki zaczęła się moja przygoda z literaturą obozową, którą się fascynuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger