05:30

Swobodna S.C Stephens

Swobodna
Autor: S.C Stephens
Tłumaczenie:Joanna Grabarek
Tytuł oryginalny: Effortless
Wydawnictwo: Akurat
Data wydania: 22. października. 2014r.
Liczba stron: 624
Kategoria: romans, new adut
Ocena: 4/5











Moją przygodę z Kierą i Kellanem wspominam bardzo dobrze. Czy druga część, jest równie emocjonalną bombom jak jej poprzedniczka?

W skrócie o fabule... Kellan dostaje kontrakt na trasę koncertową, dla zespołu jest to niezwykła okazja na promocję. Wyjeżdża, a Kiera zostaje sama z Anną i innymi dziewczynami. Niespodziewanie w mieście pojawia się Denny. Spotykają się przypadkowo przed uniwersytetem, Kiera jednak nie informuje o tym fakcie Kellana. Można przeczuwać,że nic dobrego nie wyniknie z takiej tajemnicy. A może serce Kiery nadal bije do Denny'ego ?



Akcja w Swobodnej , toczy się mozolnie, przy końcu nabiera tempa. Przez jedno nieporozumienie, może zniszczyć się coś co wyklarowało się w pierwszej części. Możemy poznać nowe postacie, ale to zostawię w tajemnicy aby nie zdradzić pewnych szczegółów. Niestety ta część nie stawia "Bezmyślnej" w innym świetle. Co nie znaczy, że była zła, utrzymana jest w podobnym tonie co poprzednia. Może nie zaskakuje nas emocjonalną bombą, ale narzekać też nie możemy. Bardzo żałuję, że Kierze nie zostały przypisane nowe cechy, nie toleruję tej bohaterki, irytuje mnie jak mało kto. Niestety wiem, ze i takie kobiety są na świecie.
Podobają mi się również, nieco bardziej rozbudowane wątki poboczne. Poznajemy lepiej Anne (siostra Kiery), chciałabym by główna bohaterka była choć odrobinę podobna do swej młodszej siostry. Anna to osoba dynamiczna, szalona, pełna energii. Bardzo spodobał mi się ten wątek, z ogromną chęcią przeczytałabym książkę o przygodach Anny. Uważam, że działaby się w nich wiele:)

Podsumowując, książka miła, lekka i przyjemna. napisana prostym zrozumiałym językiem. Wszystko jest przejrzyste i zrozumiałe. Nie ma zawiłych akcji, ale mimo to książka wciąga i nie pozwala od siebie odejść.
Wspominam miło, kolejną przygodą z Kierą i Kellanem. Myślę, że zapamiętam ich na długo:)
Książka przypadnie do gustu wielbicielom New Adult, innym może się wydawać nijaka. Więc jak ktoś nie czyta tego gatunku, niech sobie lepiej odpuści po co się męczyć :)

20 komentarzy:

  1. Nie czytałam pierwszej części, ale po Twojej recenzji tematyka bardzo mnie zachęca :)
    Może uda mi się spotkać ją w bibliotece.

    Pozdrawiam,
    http://modnaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część jest świetna, choć główna bohaterka irytuje.

      Usuń
  2. Jak będę miała ochotę na lżejszą lekturę, to wiem już co wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszą część i bohaterka zostawiła we mnie trwałe ślady zniesmaczenia. Jak dla mnie przygoda z ''Bezmyślną'' skończyła się niechęcią, więc odpuściłam sobie ''Swobodą'' i ''Niepokorną''. Pewnie kiedyś się za nie wezmę, ale na razie jak piszesz, że utrzymana jest w stylu jej poprzedniczki to podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kiera mocno irytuje, ale to chyba jej zachowanie wzbudzało we mnie emocje, miałam ochotę wejść do książki i ją z niej wyciągnąć ;)

      Usuń
  4. Jest coś urzekającego w tej okładce. A że ja uwielbiam lektury miłe, lekkie i przyjemne na jesień, to może się skuszę. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam pierwszej części, więc jeśli miałabym czytać to właśnie od początku, ale chwilowo nie ciągnie mnie do tej książki.

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zawsze denerwuje mozolność akcji. Tylko wpierw powinnam poszukać tomu 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie kolejne części jeszcze przede mną. Książki już czekają na półce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka jest bardzo ładna :D Ale, że to romans to...odpada. Może kiedyś przeczytam, ponieważ od czasu do czasu lubię przeczytać romans, ale rzadko je czytam. Więc...może kiedyś po nią sięgnę :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna! Może i się skuszę!
    http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa co też pani Stephens wymyśliłą w trzecim tomie ;) Aż się boję zaczynać, choć seria ma tendencję polepszania się z każdym kolejnym tomem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatniej części Kiera juz tak nie irytuje, dlatego "Niepokorna" jest o niebo lepsza od "Swobodnej"

      Usuń
  11. Recenzja jest ciekawa, jednak ja nie gustuje w tym gatunku.
    Tej serii książek nie mówię ,,tak'', ale nie mówię i ,,nie''.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czytam i lubię, co nie zmienia faktu, że wygórowane wymagania tak, czy siak mam. Raczej podziękuję.

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  13. Na chwilę obecną mam przesyt książek w kategorii NA, po prostu muszę od nich odpocząć ;) Romans nie jest moim ulubionym gatunkiem, a NA mam wrażenie opiera się na jednym schemacie i te książki zaczęły mnie nudzić bowiem czytając już opis na okładce wiem jak ta historia się skończy ;)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam całą serię - jak dla mnie najlepsza pierwsza część to "Bezmyślna" -najwięcej się w niej działo, wywołała najwięcej skrajnych emocji; najsłabsza "Swobodna". Trójka ok, ale troszkę za słodko jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna historia chociaż chwilami główna bohaterka była wkurzajac to i tak uwielbiam tą serie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna historia chociaż chwilami główna bohaterka była wkurzajac to i tak uwielbiam tą serie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger