12:24

Medyczny Tag Książkowy.

W związku z tym, że została nominowana do Tagu książkowego przez ksiązki jak narkotyk powinnam się wywiązać, z owej nominacji, mam w końcu odrobinie wolnego czasu więc zaczynajmy :)

1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła?
Bez dwóch zdań jest to książka "Koniec naszego świata" powieść o niezwykle trudnej tematyce, niestety przekazana w tak nudny i nieciekawy sposób, że nie mogłam przez nią przebrnąć a czytam naprawdę dużo literatury obozowej, ta była nijaka.

2.Diagnoza - smutna książka?
Smutna książka, trudno mi wybrać bo wiele takich czytałam, najbardziej chwytają za serce powieści, których nie można odłożyć na półkę i powiedzieć "na szczęście to tylko książka", bo to nie tylko książka ale prawdziwe życie, muszę wybrać jedną? Może "Bidul" albo "Chłopiec w pasiastej piżamie" i mogłabym wymienić jeszcze kilka ograniczę się jednak do tych dwóch.

3.Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji?
Może "Klinika śmierci" ? Mam do niej ogromny sentyment, była zaskakująca i nieprzewidywalna, może tak ją chwalę bo była pierwszym dziełem Cobena jakie dane mi było przeczytać? :)

4. Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz?
Ojejeje chyba nie mam książki, której szczerze nie lubię, są takie do których chcę wracać i takie do których już nie mam zamiaru wracać, ale żeby od razu szczerze nie lubić? :)

5.Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...  - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią?
Dla mnie to było "Wybieram Miłość" po tym co zdarzyło się głównemu bohaterowi, już nic mnie w niej nie cieszyło. Musiałam odłożyć książkę, wypłakać morze łez, a i tak czytając dalej czułam się jak w żałobie...


6. Operacja - książka podczas której wstrzymywałaś/ -eś oddech ze zdenerwowania i napięcia?
Oj, takich książek to chyba było wiele, żyłam w ciągłym napięciu czytając książkę, "Nie mów nikomu" czytałam ją stosunkowo niedawno, ale zaliczam ją do książek, które trzymają w napięciu!

7. Pobieranie krwi - krwawa książka?
O, a było tak łatwo :( Krwawa książka, krwawa książka... hmmm takich staram się unikać, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Wertuje w pamięci i ... nie wiem :)

8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem?
Z gorzkim zakończeniem jest dla mnie "Zielona mila" czytając książkę miałam cały czas zgubną nadzieję, że wszystko jakoś się wyjaśni ułoży i będzie dobrze... ale niestety. Swoją droga bardzo dobra jest ekranizacja tej książki:)

9. Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym?
Kilka takich mam, jedna z wielu to "Love Rosie", tu mamy pokazane, że prawdziwa miłość przetrwa wszelkie zawirowania życiowe i odnajdzie się choćby miała przejść długą i ciężką drogę.

10. Rozprzestrzeniająca się zraza, czyli kogo tagujesz?

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tym tagu. Ciekawy dobór lektur do kategorii :)

    www.papierowenatchnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Książko, miłości moja. , Blogger